המגיש נתן זהבי חזר ומתנצל בפני ערוץ 14: “דברים לא ראויים. מצטער”

זהבי חזר אל המיקרופון ברדיו 103, שבועיים אחרי שייחל לשריפת אולפני ערוץ 14 • "לא הייתה לי כוונה לקרוא או להסית לאלימות מכל סוג שהוא"
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ב / 21.07.2022 13:41

יותר משבועיים חלפו מאז תוכניתו האחרונה של ‘זהבי עצבני’ ב־103fm: היום (חמישי) בפתח תוכניתו, עם שובו אל המיקרופון, התנצל המגיש על הדברים החמורים שאמר וכתב בפייסבוק.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

זהבי כתב אז: “ראיתי חצי שעה ערוץ 14, הלוואי וישרף האולפן על יושביו”.

היום אמר זהבי: “בתוכנית ‘זהבי עצבני’ ב־4 ביולי אמרתי דברים שעוררו זעם וביקורת חריפה בקרב הציבור. מן הראוי היה שהדברים לא היו נאמרים ואני מצטער שנאמרו”.

עוד הדגיש זהבי: “לא הייתה לי כוונה לקרוא או להסית לאלימות מכל סוג שהוא”.

הוא הוסיף: “על הדברים שאמרתי נערך פסטיבל תקשורתי גדול, ואפילו בנימין נתניהו עשה סרטון מיוחד שבו ירד עלי רצח ואיחל שהשעייתי תהיה לצמיתות. כאות הוקרה, במאמצים רבים הצלחתי לרכוש תליון זהב ועליו דמותך. באמת תודה, מר נתניהו, על זה שהתייחסת אלי”.

“ברוך שובכם”, בירך את המאזינים, וצחק: “שכחתי על איזה כפתור לוחצים”.

 

לפני שבועיים הושעה זהבי מעבודתו ברדיו 103FM לאחר שפרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מייחל לשריפת אולפן ערוץ 14 על יושביו.

בנימין נתניהו אמר בסרטון שפרסם אז בחשבון הטוויטר שלו: “איש התקשורת נתן זהבי אמר שהוא מאחל שהאולפנים של ערוץ 14 ישרפו על יושביהם, על יושביהם! מה זו השנאה הזאת? יש לי ביקורת נוקבת על ערוצים 12 ו-13. הם לא מייצגים את הליכוד, הם לא נותנים ייצוג אמיתי לימין, אבל אני לא מאחל שהאולפנים יישרפו ושהעיתונאים יישרפו. זה תמצית האנטי דמוקרטיה, משטרת המחשבות, מונפול הדעות. ערוץ 14, תמשיכו לשדר, וטוב שהשעו את נתן זהבי. אני מקווה שזה לצמיתות”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היתה וגם היתה
    21/07/2022 23:40
    רון1970
  1. היתה לך כוונה להסית ואני בטוח שבתוך לבך היית מוכן שהאולפן ישרף על כל יושביו.למה כי ככה אתם השמאלנים יש לכולכם את אותו הדיבור אתם מעדיפים אפילו להיות תחת השלטון הפלסטינאי רק שהמזרחים לא יהיו פה.אתם אנשים מסכנים את העל ינקתם מילדות לא באמת הדעה שלכם שטיפת מח היפנוטית בדרך כלל בשטיפת מח שחוטפים מכה מתעוררים אבל אצלכם זה כנראה לא בר תיקון תשימו לב רק איך אתם מדברים על הימין אבל שהשמאל עושה דברים שהמדיניות כמו גרמניה עשו אתם שותקים.רבין ובן גוריון ניסו לרצוח אוניה עם יהודים ,אפילו בשואה רבתם אחד עם השני.השמאל העלים אלפי תינוקות של תימנים אף אחד לא פותח את הפה כולם יודעים את מעלליו של משה דיין והחיילות אף אחד לא פוצה פה.המחדל ביום הכיפורים מהשמאל .אם לא היו גיבורים ימניים מי יודע מה היה קורה היום.הסכמי אוסלו עם אלפי נרצחים ואתם שותקים.אני רק מקווה שהימין יקום בבחירות האלה ולא יתעצל כי יהיה מאוחר מדי

  2. ברוך שובך נתן זהבי
    24/07/2022 01:20
    פרסיפל
  3. היית חסר!

  4. "פרחח"
    27/07/2022 22:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. מדובר בפרחח, איש קטן עם פה גדול. אין לייחס כל חשיבות להתנצלותו. הוא התכוון בדיוק למה שאמר!!!