הרב יצחק גולדקנופף: ‘הממשלה הפכה משפחות נורמטיביות לעניות’

שר החקלאות על עליית מחיר הלחם: "משפחה שקונה כיכר לחם כל יום הוא דבר חריג" • מועמד 'אגודת ישראל' לכנסת: "האמירה שצריכת כיכר לחם ביום למשפחה היא דבר חריג - מלמדת בעיקר על אטימות והתנכרות למאות אלפי משפחות"
אריה ריבקינד
כ"ב תמוז התשפ"ב / 20.07.2022 22:37

גל עליות המחירים במשק: אחרי שמחירי הלחם, החשמל, הדלק ומוצרי צריכה רבים האמירו לשיא של העשור האחרון  – התקבלה החלטה לייקר גם את מחירי מעונות היום.

עליות נרשמו גם במחירי מוצרי המזון והתינוקות, כאשר יבואנית הענק ‘שסטוביץ’ החליטה להזניק בעשרה אחוזים את מוצרי המזון והטואלטיקה.

מחיר כיכר לחם, מוצר הצריכה הבסיסי ביותר, עלה בכעשרים אחוזים, זאת כתוצאה ממדיניות הממשלה הנוכחית.

בניסיון להגן על עליית המחירים, אמר היום שר החקלאות עודד פורר מ׳ישראל ביתנו׳, בתשובה לשאלה על העלאת מחירי הלחם: “מדובר בהעלאה של שקלים בודדים, משפחה שקונה כיכר לחם כל יום הוא דבר חריג”.

מועמד ‘אגודת ישראל’ לכנסת, הרב יצחק גולדקנופף, הגיב לדבריו: “האמירה שצריכת כיכר לחם ביום למשפחה היא דבר חריג – מלמדת בעיקר על אטימות והתנכרות למאות אלפי משפחות במדינת ישראל”.

הרב גולדקנופף גם תקף את המלצת משרד האוצר, בראשו עומד אביגדור ליברמן, על עלית מחירי מעונות היום בפיקוח בכ-170 שקלים לחודש.

“האם אלו גם שקלים בודדים?!”, תהה  הרב גולדקנופף. “הממשלה הזו הפכה משפחות נורמטיביות לעניות ואנחנו נחושים לתקן את העוול הזה. ישנם מספר נושאים לגביהם גיבשנו החלטה שיהיו עקרוניים במשא ומתן הקואליציוני – ויוקר המחיה הוא אחד מהם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טול קורה מבין עיניך
    21/07/2022 12:34
    נאוה
  1. מי שהפך משפחות נורמטיביות לעניות. ובעלות מקצוע לשפחות. זה אתה.
    אז תעשה טובה ותסתום

  2. אומר מי...
    21/07/2022 16:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. זה שמעסיק גננות….