על רקע הצלילה בסקרים: אלה חלק מהצעדים של שקד להצלת ‘ימינה’

במקביל למו"מ עם יועז הנדל וצבי האוזר, שקד החלה גם במגעים לחיבור עם 'הבית היהודי' • בשיחות שקיימה עם ניר אורבך עלתה האפשרות שישוב למפלגה • שקד תציג את המפלגה המתחדשת בקרוב
חרדים 10
י"ח תמוז התשפ"ב / 17.07.2022 10:59

יו”ר ימינה החדשה, השרה איילת שקד, מתכננת לשאת הצהרה לציבור ולתקשורת בימים הקרובים – כדי להציג את המסרים של המפלגה המתחדשת וההרכב שלה.

זאת על מנת לנסות ולעצור את ההתדרדרות בסקרים.

לפי דיווח של זאב קם ברשת ב’, הפנייה של שקד לציבור תתבצע השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא.

במקביל למו”מ המתנהל עם השר יועז הנדל וצבי האוזר מ’דרך ארץ’, ששקד רוצה לסיים השבוע – היא החלה גם במגעים עם מפלגת ‘הבית היהודי’, במטרה לקדם איחוד בין המפלגות. בכך היא מעוניינת לנסות ולקרוץ גם לציונות הדתית במערכת הבחירות.

שקד גם נפגשה לאחרונה כמה פעמים עם ח”כ ניר אורבך, שבפועל כבר נטש את ימינה, ובשיחות ביניהם עלתה האפשרות שישוב למפלגה תחת שקד, אך לא ברור אם השניים יגיעו לכדי סיכום.

מסקר ‘מעריב’ שפורסם ביום שישי עלה, כי מפלגת ימינה תקבל ארבעה מנדטים במידה ושקד תחבור למפלגת ‘דרך ארץ’.  לפי סקר של חדשות 12, שפורסם ביום שני שעבר, אם שר התקשורת יועז הנדל יצטרף לימינה בראשות איילת שקד תשיג המפלגה 2.8% מקולות הבוחרים, אך זה לא יעזור לה כדי לעבור את אחוז החסימה שעומד על 3.25%.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה ממש לא מעניין אף 1.
    17/07/2022 12:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שקד סמולנית רקובה אוטוטו תעוף לאלף עזזאל
    הקב”ה ישלם לך התמיכה בעבאס והמחבלים ע.ח פיות ילדי ישראל עניי וחולי ישראל. יש דין ויש דיין. ה. מלך מלך וימלוך לעולם ועד ואת עופי לעזזאל ארורה שכמותך

  2. חה חה
    18/07/2022 11:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. הנוכל מספר 1 ברח והשאיר נוכלת מספר 2 להתבוסס בדם מפלגת ימניה. לכי שקדונת חפשי לך תעסוקה אחרת, מפקדת מג”ב, יס”ם, ימ”ס, כלבנים, סוסים ורק ורק ורק אל תשכחי לגדל שפם / להדביק שפם. לכי יהמזפתא לכי.