מגעים מתקדמים בין איילת שקד ויועז הנדל: לא יפסלו את נתניהו

הצדדים מנסחים את טיוטת ההסכם: ירוצו יחד בבחירות לכנסת ה-25, ולאחריהן יתנגדו להקמת ממשלת ימין צרה של 61 מנדטים • לא יפסלו ישיבה בממשלה רחבה שבנימין נתניהו עומד בראשה • לפי סקר חדשות 12, ההצטרפות של הנדל ל'ימינה'' לא מסייעת למפלגה לעבור את החסימה
חרדים 10
י"ג תמוז התשפ"ב / 12.07.2022 11:30

התקדמות במגעים בין שרת הפנים איילת שקד ושר התקשורת יועז הנדל  לריצה משותפת ברשימת ‘ימינה’ בבחירות הקרובות לכנסת ה-25.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

המגעים החלו אתמול, בפגישה בין שקד והנדל, שנותר יחיד עם חברו ח”כ צבי האוזר מחוץ לסיכום בין סער וגנץ על ריצה משותפת של תקווה חדשה וכחול לבן.

הצדדים מנסחים את טיוטת ההסכם ביניהם, ועל פי הערכות הוא ייחתם ביומיים הקרובים.

לפי דיווח ב’וואלה’, עיקר המחלוקת בין שקד והנדל נסובה סביב נתניהו: בעוד שיו”ר ימינה לא שוללת ישיבה בממשלה תחת נתניהו, הנדל לא מוכן לכך. הצדדים הסכימו כי אם ירוצו יחד – זה יקרה רק לאחר הסכמה על נוסחה משותפת בעניין.

כפי המסתמן, הנדל ושקד יצהירו כי הם מתנגדים להקמת ממשלת ימין צרה של 61 מנדטים, אולם לא יפסלו ישיבה בממשלה שבנימין נתניהו עומד בראשה.

לדרישת הנדל, שקד הסכימה כי החלטות בנוגע לקמפיין הבחירות והצטרפות לקואליציה עתידית יתקבלו במשותף על ידי שניהם.

השניים, שותפים בממשלת בנט-לפיד-עבאס, ינסו לפנות לאנשי הציונות הדתית שלא מוצאים את מקומם במפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ’ ואיתמר בן גביר.

נזכיר, כי לפי סקר חדשות 12 שפורסם אמש ההצטרפות של הנדל ל’ימינה” לא מסייעת למפלגה לעבור את אחוז החסימה והיא מקבלת 2.8% בלבד מקולות הבוחרים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות