סמוטריץ’: איתמר מכיר את הטלפון שלי, לא צריך מסיבת עיתונאים

יו"ר הציונות הדתית קרא ליו"ר עוצמה יהודית להתאחד למפלגה אחת: "זה מביך, איתמר בקמפיין ואני מבין אותו" • "יש הבדל אידאולוגי ביני ובין בן גביר אבל אפשר לשבת באותה מפלגה"
חרדים 10
י"ג תמוז התשפ"ב / 12.07.2022 09:49

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, הגיב הבוקר (שלישי) לדברים שנשא ח”כ איתמר בן גביר במסיבת העיתונאים שקיים אתמול – בה קרא למפלגות הימין לערוך מחקר מקצועי שיגבש את המתווה לריצה משותפת בבחירות.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

סמוטריץ’ אמר לרשת ב’: “צריך להמשיך ביחד, נקודה. גם בפעם הקודמת התחברנו כדי שלא ייזרקו קולות לפח. איתמר מכיר את מספר הטלפון שלי, לא צריך מסיבת עיתונאים כדי לדבר איתי. נפגשנו בפעם האחרונה בשבוע שעבר. זה מביך, איתמר בקמפיין ואני מבין אותו. לא צריך לרוץ לאולפנים או למסיבת עיתונאים, אפשר להרים טלפון.

“איתמר הציע שנלך למחקר עומק. לדעתי, עשרות אלפי המתפקדים זה מחקר העומק הכי טוב. הציבור מצפה שנהיה במפלגה אחת. כל המלחמות והוויכוחים הם תולדה של זה שאנחנו לא מתנתקים מהמנגנונים הישנים. אנחנו צריכים להפסיק את זה, אנחנו מסתמנים כרשימה השלישית בגדולה, בואו נתאחד למפלגה אחת”.

הוא הוסיף: “כדי לנצח אנחנו צריכים להיות גדולים ולהציג רשימה מגוונת, יש אנשי ימין שקצת קשה להם איתנו ואנחנו צריכים לגרום גם להם להרגיש טוב איתנו. אני גם בעבר דרשתי פריימריז, אני לא מאוהב בפלטפורמה או במספר המפלגה שלנו ברשם המפלגות. אפשר לאחד את המפקדים ולעשות פריימריז”.

סמוטריץ הדגיש: “יש הבדל אידאולוגי ביני ובין בן גביר אבל אפשר לשבת באותה מפלגה. קו פרשת המים הזה הוא בין מדינה יהודית לבין מדינת כל אזרחיה, זה העיקר והשאר זה הטפל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות