‘נוקאאוט לשמאל’: הצעה דרמטית של בן גביר למפלגות הימין

יו"ר עוצמה יהודית קרא לאיחוד רשימות בין עוצמה יהודית, הציונות הדתית, נעם והבית היהודי • "אי אפשר להתקוטט ולריב עד לרגע האחרון. באהבה ובשיתוף פעולה נקבל גם ל-15 מנדטים" • "אין לי ספק שבצלאל סמוטריץ' יסכים למתווה הזה, כי הוא עצמו הציע את זה בבחירות הקודמות"
יוני גרין
י"ב תמוז התשפ"ב / 11.07.2022 13:05

בעקבות המהלך של סער וגנץ: ח”כ איתמר בן גביר קרא בצהרים (שני), במסיבת עיתונאים שקיים למפלגת הציונות הדתית להחליט באופן מיידי לאן פניה – האם לריצה לבד או לריצה משותפת עם מפלגתו.

בן גביר רוצה להאיץ את המגעים בימין, בעוד סמוטריץ’ טרם פתח בכלל במגעים.

“אי אפשר להתקוטט ולריב כדי שביום האחרון נגיע ונתאחד”, אמר בן גביר. “זה לא מגיע לעם ישראל ולמדינת ישראל. אנחנו בסקרים מגיעים ל-10 מנדטים ובסקרים הפנימיים ל-12. אנחנו יכולים להביא לניצחון מובהק של הימין ולהגיע בהרמוניה, באהבה ובשיתוף פעולה נקבל גם ל-15 מנדטים – מה שייתן נוק אאוט לשמאל”.

הוא הוסיף: “האחריות מחייבת אותנו לצאת לציבור כבר עכשיו ולהביא לציבור את בשורת האחדות. זה לא סוד שבבחירות האחרונות רבים מבוחרי הימין לא יצאו מהבית”.

בן גביר הציע מתווה שבאמצעותו יקבע הרכב הרשימה: “עוצמה יהודית הפכה לסיפור החם בפוליטיקה הישראלית. אני מציע כאן ועכשיו מתווה שבו נערוך משאל מקצועי, מחקר שיקיף את כל הימין ויבוצע על ידי ועדה חיצונית, שיעמדו מאחוריו אנשי מקצוע חיצוניים”.

“הוועדה הזו תבחן את הכוח של כל אחת מהמפלגות – הציונות הדתית, עוצמה יהודית, נעם והבית היהודי. אני חושב שזו ההצעה הטובה ביותר שאפשר להרכיב בעזרתה רשימה מנצחת. אני מתחייב מראש לקבל כל חלוקה שהמחקר הזה יעלה ואין לי ספק שחברי בצלאל סמוטריץ’ יסכים למתווה הזה, כי הוא עצמו הציע את זה במערכות הבחירות הקודמות. אין סיבה שלא ננצח בבחירות אם נשכיל למקסם את הכוח”.

בן גביר טען, כי “כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור, אנחנו מאבדים קולות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות