שקד: ‘נקעה נפשנו מסבבי בחירות מיותרים, ניתן להקים ממשלה רחבה’

יו"ר ימינה התייחסה לסוגיות הפוליטיות ולכיוון שאליו הולכת המפלגה המתפוררת: "יש דרכים שאפשר לגשר בין כולם. אי אפשר שחצי עם ירגיש שגנבו לו את המדינה. יריבים פוליטיים הם לא אויבים"
חרדים 10
ח' תמוז התשפ"ב / 06.07.2022 23:12

לראשונה מאז קיבלה לידיה את ראשות  ‘ימינה’, השרה איילת שקד התייחסה  היום (רביעי) בפסטיבל מחולות בכרמיאל  למצב הפוליטי וקראה לממשלת אחדות רחבה.

“הקיטוב מסכן את החזון שלנו. נקעה הנפש מסבבי הבחירות המיותרים האלה”, אמרה שרת הפנים. “נמאס גם מהמצב שבו חצי מהעם, בכל פעם ממחנה אחר, מרגיש שגנבו לו את המדינה. צריכים לעבוד כולם יחד. יריבים פוליטיים הם לא אוייבים”.

שקד רמזה לגבי שיתופי הפעולה העתידיים: “אני עומדת כאן, כשרת הפנים בממשלת ישראל של כל מי שנמצא כאן ואומרת לכולם בואו נעבוד ביחד. אני מאמינה שביחד אפשר להקים ממשלה לאומית רחבה, שעסוקה בעשייה למען ישראל ואני באמת רוצה לשאת תפילה ואני מקווה שגם אתם תישאו את אותה תפילה שממשלת ישראל תוכל להיות אי פעם להקת מחול, ולא להקת זאבים”.

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ׳, האשים מוקדם יותר היום כי השרה שקד לא פוסלת ישיבה בקואליציה עם הרשימה המשותפת: “מישהו היה מאמין לפני שנה ששקד תשב עם רע”מ? והיא ישבה. אם האינטרס שלה יושג בזכות ישיבה עם המשותפת – איילת שקד תשב עם המשותפת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכוונה שנמאס לי מהמתח אם אני עוברת אחוז החסימה או לא
    06/07/2022 23:54
    המתרגם הראשי
  1. תנו ממשלה רחבה כבר שיהיה לי שקט 4 שנים. כבר אין לי מקום בבית לכדורי הרגעה