אובמה למוסלמים: הצטרפו אלינו ‘לפרק ולהשמיד’ את דעאש

בעקבות רצח העיתונאי האמריקני-ישראלי מבהיר נשיא ארצות הברית: "מי שעשה טעות ופגע באמריקנים, צפוי לגלות כי ידנו ארוכה ושהצדק ייעשה" • "הרוצחים כבר נכשלו בכל מה שהם חושבים שביכולתם להשיג"
אליעזר היון
ח' אלול התשע"ד / 03.09.2014 17:27

רצח העיתונאי האמריקני-ישראלי, עכשיו התגובה הנשיאותית: “מי שעשה טעות ופגע באמריקנים, צפוי לגלות כי ידנו ארוכה ושהצדק ייעשה” כך הבהיר היום נשיא ארצות הברית ברק אובהמה בביקורו בטאלין בירת אסטוניה.

הנשיא הבטיח כי ארצות הברית לא תיכנע לאיומי דעאש וביקש מן העולם המוסלמי להתאחד עם מדינות המערב ‘ולפרד ולהשמיד’ כלשונו את ‘המדינה האיסלאמית’.

בהקשר לעיתונאי עצמו אמר הנשיא כי “לא ניתן אפילו לדמיין את הצער שכל מי שאהב את סטיבן חש כעת, ובפרט אמו, אביו ואחותו הקטנה”.

עוד אמר הנשיא כי “הרוצחים כבר נכשלו בכל מה שהם חושבים שביכולתם להשיג ברצח אמריקנים חפים מפשע כמו סטיבן. הם נכשלו משום שכמו אנשים רבים ברחבי העולם, האמריקנים חשים דחייה מהברבריות שלהם”.

לפני כשבועיים הופץ תיעוד הוצאתו להורג האכזרית של העיתונאי האמריקני ג’יימס פולי – שעורר סערה ברחבי העולם. באותו סרטון נראה איש דאעש מחזיק גם בסוטלוף, כשהוא לבוש במדי אסיר כתומים, ואיים כי יוציא אותו להורג אם ארצות הברית לא תפסיק את התקיפות האוויריות בעיראק.

סוטלוף,  עיתונאי פרילנסר עבור העיתונים ‘טיים’ ו’Foreign Policy’, נראה לאחרונה בסוריה באוגוסט 2013, ומאז ועד לפרסום סרטון עריפת הראש של פולי, לא נודעו עקבותיו.

כעת מאיימים בדאעש להמשיך במסע הרצחני ולהוציא להורג עיתונאי שלישי שנמצא בידיהם: דיוויד היגינס מבריטניה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות