“לא הופתעתי כששמעתי על הנס שקרה”: ח”כים מחבקים את ארבל

חברי כנסת מכל הסיעות מאחלים רפואה שלמה לח"כ שביקש לתרום כליה - וכך ניצלו חייו • יו"ר ש"ס אריה דרעי: "משה יקירי, הוכחת לכולם כי מנכונות לתרום ולעשות טוב, רק מרוויחים" • ח"כ רון כץ מיש עתיד: "הנכונות לתרום ולסייע לאחר הובילה אותו להצלת חיים, הפעם שלו עצמו"
אריה ריבקינד
ז' תמוז התשפ"ב / 06.07.2022 16:56

חברי כנסת, מכל הסיעות, מאחלים היום (רביעי)  רפואה שלמה לחבר הכנסת משה ארבל מש”ס, שבמהלך בדיקות לקראת תרומת כליה – נמצא אצלו ממצא חשוד בכליות, ובכך למעשה ניצלו חייו.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

יו”ר ש”ס, השר לשעבר אריה דרעי צייץ: “משה יקירי, הוכחת לכולם כי מנכונות לתרום ולעשות טוב, רק מרוויחים. רפואה שלמה במהרה”.

יו”ר הכנסת מיקי לוי: “אני מבקש לאחל לחבר הכנסת משה ארבל החלמה מהירה. בחירתו להתחיל בתהליך של תרומת כליה באופן אלטרואיסטי היא חסד גדול”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס: “חבר כנסת משה ארבל ידיד אישי וחבר, הוא איש ציבור נדיר ביכולתיו המקצועיות אחד מהמבריקים והמיוחדים בש”ס, אך הרבה לפני זה איש חסד אשר נושא את מצוקתם של רבים בליבו ומעשיו. משה בן אילנה רפואה שלימה ומהירה”.

ח”כ יואב בן צור מש”ס: “ידידי ח”כ משה ארבל הוא סמל ודוגמא למופת לאיש ציבור אשר החסד והעזרה לזולת הם נר לרגליו, מאחל לו רפואה שלימה במהרה”.

ח”כ מאי גולן מהליכוד: “לא הופתעתי כששמעתי על הנס שקרה לח״כ משה ארבל. איש מיוחד ורגיש שתמיד נגיש, זמין ומעוניין לסייע ולעזור. רצונו לתרום כליה רק מוכיח איזו נשמה ענקית יש לו! משה היקר, רק בריאות בע״ה!”

חבר הכנסת רון כץ מיש עתיד: “החלמה מהירה חברי היקר ח”כ משה ארבל. הנכונות לתרום ולסייע לאחר הובילה אותו להצלת חיים, הפעם שלו עצמו. אני בטוח שתמשיך לתרום ולחפש תמיד היכן אפשר לתת. רק בריאות”.

גם ח”כ סימון דוידסון מיש עתיד הצטרף למאחלים: “מבקש לאחל לידידי ח״כ משה ארבל החלמה מהירה. הרצון הטהור שלו להציל נפש בישראל התגלגל אליו בחזרה וסייע לגילוי מוקדם של ממצא חריג בכליותיו. מי שמכיר את משה לא הופתע לשמוע על רצונו לתרום כליה. מדובר באיש חסד אלטרואיסט ומלא נתינה. כן ירבו כמותו בישראל!”

יו”ר מפלגת עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר צייץ: “שולח איחולי רפואה שלמה, לידידי משה ארבל שרצה לתרום כליה וגילו אצלו ממצא חריג בבדיקות. משה, הוא איש מוכשר שמסייע רבות לכל דורש ואיש חקיקה אמיתי. רק בריאות”.

אמש הודיעה לשכתו של ח”כ משה ארבל כי הוא החל בחודש האחרון בהליך תרומת כליה, אך במסגרת הבדיקות המקדימות שבוצעו התגלה ממצא חריג בכליות.

אתמול עבר ח”כ ארבל פרוצדורה רפואית שבמהלכה הוסר בהליך כירורגי הממצא בהצלחה.

ח”כ ארבל אמר: “ישראל היא מעצמה של חסד ומקום ראשון בעולם בתרומות הכליה. בורא עולם זיכה אותי לבקש להצטרף למערך ההתנדבותי המדהים הזה שהביא למעשה לגילוי המוקדם ולהחלמתי המהירה.

“אני מודה לציבור על ההתעניינות בשלומי ומבקש למסור כי אני חש בטוב ומודה לרופאים על הטיפול המהיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות