‘אלחם בימין המושחת והמשיחי’: יאיר גולן מתמודד לראשות מרצ

איש השמאל הקיצוני, חבר הכנסת יאיר גולן, הודיע הבוקר על התמודדות לראשות מרצ • גולן יתמודד מול היו"ר המכהן, השר ניצן הורוביץ
אריה ריבקינד
ז' תמוז התשפ"ב / 06.07.2022 10:41

סגן השרה ח”כ יאיר גולן ממרצ הודיע הבוקר (רביעי) כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה מול היו”ר המכהן, השר ניצן הורוביץ.

גולן ציין כי מטרתו היא “לבנות שמאל ציוני וגאה”.

“אני מאמין בדמוקרטיה, צדק ושוויון ושלום. אתמודד מתוך מטרה להאבק בימין המושחת והמשיחי. אתמודד כי כבר לפני שש שנים, בנאום שהימין החליט לעוות, הזהרתי מפני תהליכים של התבהמות ושחיתות”, טען גולן.

גולן, איש שמאל קיצוני,  אינו זוכה לתמיכה רבה במרצ, שמקבלת בסקרים האחרונים ארבעה מנדטים בלבד, בין היתר עקב מספר התבטאויות קיצוניות שהובלטו בתקשורת והמתקפות המילוליות הקשות שלו על הימין, שלדעת חלק מחברי המפלגה גוררים אותה למקומות קיצוניים.

מוקדם יותר דווח ברשת ב’, כי בכירים במרצ טוענים שיש ניסיון של היו”ר ניצן הורוביץ לדחוק החוצה מהרשימה כמה מהבכירים בה.

ח”כים במפלגה טוענים שהורוביץ יזם “רשימת חיסול” פוליטית שמבקשת לקדם ארבעה חברי כנסת למקומות הריאליים ולדחוק את כל האחרים למקומות נמוכים לקראת הבחירות.

לפי הטענות, הורוביץ ותומכיו מנסים לקדם את מיכל רוזין, יאיר גולן ועלי סאללחה כרביעיה פותחת ברשימת מרצ במטרה לדחוק את השרים תמר זנדברג ועיסאווי פריג’ וכן את הח”כים מוסי רז וגבי לסקי החצה ממנה.

מלשכתו של הורוביץ נמסר: “אין בכך ולו בדל של אמת”.

במרצ אמרו: “אין רשימות חיסול. יש במרצ דמוקרטיה והמתפקדים יחליטו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות