חשד להרעלת מזון במלון דן אילת: יותר מ-15 סובלים מכאבי בטן חזקים

אורחים טוענים שלקו בהרעלת מזון כתוצאה מאוכל: "הקאות בלי סוף, לא יכולנו לקום מהמיטה" • נציגי משרד הבריאות לקחו דגימות מהמזון - והממצאים נכון לרגע זה תקינים • בית המלון: "נמצאים בקשר עם משרד הבריאות" • משרד הבריאות: "נפתחה חקירה אפידמיולוגית"
חרדים 10
ז' תמוז התשפ"ב / 06.07.2022 00:19

החופשה הפכה לסיוט: לפחות 15 בני אדם שהתארחו במלון דן באילת התלוננו בימים האחרונים על כאבי בטן חזקים, שניים מהם אף טופלו בבית החולים יוספטל ואישה נוספת פנתה לטיפול במרפאת מיון של אחת מקופות החולים. כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 12.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

האורחים שהתלוננו טענו כי “אכלו משהו בחדר האוכל של המלון”, ולאחר מכן חוו כל מיני סיפטומים של כאבי בטן.

בעקבות  התלונות, נציגים של משרד הבריאות לקחו דגימות מהמזון ולפי שעה עדיין לא ברור האם מדובר באירוע שקשור למלון עצמו או לאכילה מחוצה לו.

אחד האורחים סיפר לחדשות 12: “אתמול מאחת בלילה התחילו פה ילדים להקיא ולשלשל. הבן שלי הצטרף בשעה 3 לפנות בוקר. הקאות בלי סוף, בבוקר כבר פינו אותו במונית ליוספטל עם עוד בת של חברה שלא הפסיקו להקיא. נתנו להם עירוי וטיפול, חזרו לקראת הצהריים ואז אנחנו הצטרפנו. לא יכולנו לקום מהמיטה”.

ממלון דן אילת נמסר בתגובה: “אנו מצרים מאוד על שכמה מאורחי המלון נזקקו לטיפול. לפי המידע שיש בידינו מדובר ב-15 אורחים. שלחנו דגימות מהמזון לבדיקה ואנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות. המלון נמצא בתפוסה מלאה ואנו מאחלים בריאות לכולם”.

משרד הבריאות מסר: “למשרד הבריאות דווח עד כה על כ-15 מקרים של תחלואת מעיים (הקאות וכאבי בטן) באורחים בבית המלון דן באילת. אף אחד מהמקרים הללו לא אושפז. לשכת הבריאות הנפתית של המשרד ערכה בדיקה מיידית במטבח המלון, שממצאיה נכון לרגע זה היו תקינים.

“דגימות מזון נשלחו לבדיקה במעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית. משרד הבריאות הנחה בשלב זה להמשיך לנטר ולדווח על מקרים חשודים. משרד הבריאות ימשיך להנחות את המלון בהתאם לממצאי החקירה שעדיין בעיצומה ולעדכן את הציבור במידת הצורך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות