“אחי, לדעתי אתה טועה בענק”: הציוץ שקיבל סמוטריץ’ מאחיו

אריה ריבקינד
|
ו' תמוז התשפ"ב / 05.07.2022 13:33
אחיו של יו”ר הציונות הדתית פרסם קריאה בטוויטר, בה ביקש מאחיו לרוץ בנפרד מאיתמר בן גביר בבחירות הקרובות • “אם איתמר בטוח שהוא עובר אחוז חסימה שירוץ לבד. זה ימקסם את האלקטורט של הגוש” • ומי השיב לו?

האם סיעת הציונות הדתית דוהרת לעבר פילוג? היום (שלישי) קרא טוביה סמוטריץ’, אחיו יו”ר הציונות הדתית  בצלאל סמוטריץ’, שלא לרוץ ברשימה אחת יחד עם  איתמר בן גביר.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בציוץ בטוויטר פנה טוביה לאחיו:  “אחי, אני יודע שאתה רוצה לרוץ ביחד, אבל לדעתי אתה טועה בענק. אם איתמר בטוח שהוא עובר אחוז חסימה שירוץ לבד. זה ימקסם את האלקטורט של הגוש, יחסוך את המריבות שהוא יגרור אותך אליהן (הוא כבר רץ לנהל את זה בתקשורת…) ובנוסף יאפשר לך להיכנס לממשלה ביתר קלות בלי משקולת הדה לגיטימציה שעושים לו”.

לציוץ שפרסם צירף האח את הדיווח ב’ישראל היום’ מהבוקר, תחת הכותרת “בן גביר למקורביו:’לא אחכה לסמוטריץ’ עד אחרי הפריימריז'”.

מי שהגיב לטוביה סמוטריץ’ הוא בנו של איתמר בן גביר, שובאל, שצייץ בתגובה: “קצת שקוף לא? כשאני רוצה לשלוח הודעה לאבא אני שולח לו בוואטסאפ לא בטוויטר. בכל מקרה רעיון לא רע. אני מסתובב עם אבא ורואה את ההתלהבות סביבו מכל הציבורים (גם מחברי החילונים). אם אחיך מסוגל להביא את ‘המתונים’ בציונות הדתית שיצביעו לו ולא להנדל/שקד ולא יירתעו מהשם שלו זה רעיון שצריך לשקול”.