התעמת עם חסידים וניסה לדקור את האדמו”ר – כי “הציקו לילדיו”

תושב שכונת שמואל הנביא התעמת עם חסידי דושינסקיא בטענה כי היכו את ילדיו • הופיע עם כלב באמצע התפילה ואחר כך גם איים לדקור את האדמו"ר • נעצר על ידי המשטרה לאחר שדקר שניים מהחסידים
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 00:53

תושב ירושלים ניסה לדקור את האדמו”ר מדושינסקיא, לאחר שהתעמת מספר פעמים  במהלך השבת עם החסידים – והילך עליהם אימים.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

העימות החל כאשר התושב הגיע בליל שבת יחד עם זוגתו אל בית המדרש, הממוקם בשכונת שמואל הנביא בירושלים, ואיים על החסידים.

לטענתו, ילדיו התלוננו כי מספר חסידים תקפו אותם במהלך משחק ברחבה הממוקמת סמוך  לבית המדרש והציקו להם. החסידים הבריחו אותו ואת זוגתו משטח בית המדרש.

למחרת הוא הופיע שוב בשעות הבוקר, הפעם עם כלבו. לדברי החסידים, הוא טען כי הוא ממתין לאדמו”ר שיגיע. החסידים שוב סילקו אותו מהמקום.

סמוך לצאת השבת, בשעת סעודה שלישית,  הוא הופיע שוב – הפעם עם סכין בידו, וחיפש אחר האדמו”ר, תוך שהוא מנסה להיכנס פנימה אל בית המדרש.

לאחר שקבוצת חסידים מנעה את כניסתו, החל להימלט תוך שהוא תוקף שניים מהחסידים שרדפו אחריו. הם נפצעו באורח קל ופונו על ידי כוחות ההצלה להמשך טיפול.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד וגבו עדויות מהחסידים.

מהמשטרה נמסר:

שוטרים שהוזעקו אמש סמוך לבית כנסת במרכז העיר ירושלים, עצרו חשוד בשנות ה-40 לחייו בחשד שדקר שניים במהלך עימות עמם. החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים והבוקר הוארך מעצרו במספר ימים, עד לתאריך 5.7.22.

מחקירת המקרה עד כה עולה, כי כבר ביום שישי האחרון הגיע החשוד למקום – שם החל משתולל ומאיים לפגוע בנוכחים.

למחרת (שבת) שב החשוד פעם נוספת כשברשותו כלי חד ובמהלך עימות עם הנוכחים, הצליח לפצוע באורח קל שניים. בעקבות מקרה זה התקבל דיווח במוקד המשטרה שהגיעה כאמור למקום והחשוד נעצר על ידי השוטרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות