לא תפסול את עבאס: כך ייראה הקמפיין של שקד בראשות ימינה

שקד צפויה לקרוא להקמת ממשלה רחבה שכוללת, בין היתר, ישיבה עם חברי הכנסת איתמר בן גביר ועד מנסור עבאס • עם זאת, היא תתנגד להסתמך על רע"ם כלשון המאזניים
אריה ריבקינד
א' תמוז התשפ"ב / 30.06.2022 09:24

שרת הפנים איילת שקד, העומדת בראש ‘ימינה’ המתפוררת, צפויה לקרוא להקמת ממשלה רחבה, כזו שלא פוסלת את הליכוד בראשות בנימין נתניהו ואף תכלול את ח”כ איתמר בן גביר ואת יו”ר רע”ם מנסור עבאס.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

עם זאת, שקד כן תתעקש, בניגוד לממשלה הנוכחית, שלא להסתמך על עבאס ושאר חברי רע”ם כאצבע ה-61. כך דווח הבוקר (חמישי) עמית סגל בחדשות 12.

לצד זאת, שקד תתמקד במצע כלכלי, בדומה לקמפיין הבחירות האחרון של ימינה עם ‘תוכנית סינגפור’, בניסיון לגרוף מצביעים המתמודדים עם יוקר המחיה, עליית מחירי הדיור, המזון והדלק המזנקים.

בנאום פרישתו אתמול, בנט הודה לאיילת שקד והודיע כי ימסור לה את הנהגת ימינה: “אני מבקש להודות במיוחד לשותפתי לדרך, שרת הפנים המצוינת איילת שקד, שתקבל לידה את הנהגת המפלגה ואני בטוח שהיא תצליח להובילה לטובה”.

מספר 3 ברשימת ימינה, ח”כ מתן כהנא, לא יישאר ככל הנראה במפלגה ויצטרך לחפש מסגרת אחרת, ייתכן בכחול לבן של בני גנץ. אביר קארה עשוי להצטרף לישראל ביתנו של אביגדור ליברמן.

נוסף עליהם, עמיחי שיקלי כבר הופרש מהמפלגה, ואילו עידית סילמן וניר אורבך יצטרפו ככל הנראה לליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות