הניצחון של בן אנד ג’ריס ישראל על ארגוני החרם: הגלידות יישארו ביו”ש

הסדר שנחתם עם יוניליוור העולמית קובע שמוצרי החברה ישווקו בכל רחבי ישראל, לרבות ביהודה ושומרון • מנכ"ל החברה בישראל אבי זינגר: " זה היה מאבק ממושך ומורכב, חוצה גבולות ומגזרים"
יוני גרין
ל' סיון התשפ"ב / 29.06.2022 17:09

חברת בן אנד ג’ריס ישראל, בבעלות אבי זינגר, הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסדר עם חברת יוניליוור הבינלאומית המבטיח את המשך פעילות המפעל ומכירת הגלידה בכל רחבי ישראל – כולל ביהודה ושומרון.

ההסדר מסיים את המחלוקת בין הצדדים, שנוצרה בעקבות סירובה של בן אנד ג’ריס האמריקנית לחדש את זיכיון המכירה של זינגר, בשל העובדה שהגלידות נמכרות גם בשטחי יהודה ושומרון ומזרח ירושלים.

במסגרת ההסדר שנחתם, מובטח כי החברה הישראלית תוכל להמשיך לייצר ולמכור את הגלידות ללא הגבלת זמן, ללא מגבלה וללא אפליה, בכל חלקי ישראל.

אבי זינגר, מנכ”ל ובעלי החברה אמר: “אני שמח מאוד שלאחר חודשים ארוכים של מאבק, הצלחנו להבטיח כי נמשיך לייצר ולמכור את גלידת בן & ג’ריס האהובה לכלל לקוחותינו, ללא אפליה, בכל רחבי ישראל ויהודה ושומרון.

“אני מודה ליוניליוור על נכונותם להגיע לפתרון, ולעמדתם הנחרצת נגד תנועת ה-BDS. זה היה מאבק ממושך ומורכב, חוצה גבולות ומגזרים. מדובר בניצחון משמעותי עבורנו ועבור כל מי שמאמין בשיתוף פעולה ודו קיום, ובתבוסה מהדהדת לאלו הדוגלים באפליה ובחרמות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות