מי המתנשא והשונא? השר יועז הנדל ואריה דרעי התקוטטו בציוצים

אחרי האישור בקריאה ראשונה של חוק 'הקומה הכשרה', יו"ר ש"ס צייץ: "הכנסת אמרה ליועז הנדל באופן ברור: הפסק להתנשא ולשנוא את הציבור החרדי!" • השר התקשה לשאת את העלבון - וכך הוא הגיב
אריה ריבקינד
ל' סיון התשפ"ב / 28.06.2022 22:05

שר התקשורת יועז הנדל, הגיב הערב  (שלישי) ליו”ר ש”ס אריה דרעי , לאחר האישור בקריאה ראשונה של הצעת חוק ‘הקומה הכשרה’, שמבטלת את הרפורמה של השר.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

דרעי צייץ: “חוק התקשורת של ש”ס המאפשר חופש בחירה בסלולר אושר כעת בקריאה ראשונה ללא מתנגדים. הכנסת אמרה ליועז הנדל באופן ברור: הפסק להתנשא ולשנוא את הציבור החרדי!”

הנדל השיב בציוץ:

“אריה, להתנשא ולשנוא ציבור זה לפעול נגדו. ‏לשקר לו. ‏למנוע מחרדים שרוצים בכך חיבור לסיבים לבית. ‏לשתוק כשיש אפלייה נגד בנות ספרדיות בסמינרים. ‏לנסות למנוע ממי שרוצה ניוד מספרים אפשרות כזו, ולטעון שזה ‘חירות’.

“‏בעוד חודש אפשר יהיה לנייד. ‏ועד רבנים ספרדי יקום כתחרות לעסקנים של גור”.

הצעת החוק – אשר למעשה מבטלת את הרפורמה של השר – עברה  בקריאה ראשונה, במסגרת הסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה, מה שמבטיח את החלת ‘דין רציפות’ לקדנציה הבאה,  שכן אם בכנסת ה-25 יזכה ‘גוש נתניהו’ לרוב, לא יצטרכו להתחיל בחקיקה מחדש.

השר הנדל זעם הבוקר על הסיכום בין הקואליציה לאופוזיציה: “ההסכמות עם דרעי (שאמור להיות מחוץ לפוליטיקה) על חוק שמונע מהחרדים ניוד מספרים, הן בושה לממשלה שפעלה היטב בכהונתה”. ‏

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות