מקלב תקף את הנדל: ניסה לחנך החרדים מחדש עם מספרי טלפון

לאחר אישור חוק 'הקומה הכשרה' בוועדת הכלכלה - תקף ח"כ אורי מקלב  את שר התקשורת בחריפות: "במקום לעבוד למען הציבור, לטפל בקליטה הלקויה, הכפיש והסית נגד הציבור החרדי"
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התשפ"ב / 28.06.2022 14:49

ועדת הכלכלה אישרה היום (שלישי), במסגרת הסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה, את חוק ‘הקומה הכשרה’ בקריאה ראשונה.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

תמכו בחוק יו”ר הוועדה ח”כ מיכאל ביטון וחבר ועדת הכלכלה ח”כ אורי מקלב. ח”כ בליאק מיש עתיד נמנע.

לאחר אישור החוק בוועדת הכלכלה, תקף ח”כ אורי מקלב  את שר התקשורת בחריפות: “במקום לעבוד למען הציבור, לטפל בקליטה הלקויה, הנדל מנסה לחנך את הציבור החרדי מחדש, באמצעות השליטה על מספרי הטלפון שלנו.

“כל מה שייזכר מהקדנציה הזו של שר התקשורת הנדל היא המלחמה שלו בקומות הכשרות. הציבור סובל מהעדר קליטה, תת שירות בחברות הסלולר, כשל צרכני. כמו עולם שלישי שכונות שלמות בעיר בירה ללא קליטה – ולא טיפלתם בזה.

“במקום לעבוד למען הציבור הנדל רק חיטט וחפר בביוב. גדולי ישראל הגיעו אליו, אפילו כיפה הוא לא חבש. במשך חודשים עמד במליאה מנוכר, הכפיש והסית כנגד הציבור החרדי שרק רצה לשמור את אורחות חייו”.

מקלבה הדגיש: “מי שלא רוצה מכשיר כשר – שלא ירכוש. אין אפליה, כל אחד יכול לרכוש מכשיר כשר, אפילו שר האוצר רכש מכשיר כזה שרצה.. כל אחד שרכש ידע למה הוא נכנס ומי שלא רוצה שיעזוב את הקומות הכשרות.

“עומד שר התקשורת ורואה ציבור יקר שמפסיד דברים רבים, כי רוצה לשמור את אורחות חייו – ומגיע שר התקשורת ואומר: אני אלמד אותם, אני אחנך אותם. יש לי מספרים, אני אקבע לכם איך להתנהל’.

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות