מזוודות ותיקים – איך לקנות נכון, על קצה המזלג

איך לקנות נכון מזוודות ותיקים? מהן הנקודות שחשוב להפנים ולקחת בחשבון כאשר קונים מזוודה או תיק? קבלו טיפים מ'אלטר תיקים ומזוודות'
בשיתוף אלטר תיקים ומזוודות
כ"ט סיון התשפ"ב / 28.06.2022 14:05

כולנו עושים שימוש יומיומי בתיקים ומזוודות למיניהן, גם כשאנחנו טסים לחו”ל כמובן אך גם במהלך חיי השגרה היומיומיים שלנו. בין אם מדובר בתיק גב למחשב נייד, תיק צד לאישה או מזוודה לקראת הטיסה/נסיעה הבאה – חשוב לבחור בקפידה את המוצר שקונים על מנת שבאמת יתאים לנו וישמש אותנו נאמנה לאורך שנים קדימה.

מהן הנקודות שחשוב להפנים ולקחת בחשבון כאשר קונים מזוודה או תיק? איך לקנות נכון מזוודות ותיקים – על קצה המזלג:

בחירת תיק ייעודי ומתאים עבור הצורך הספציפי שלנו

תחום התיקים והמזוודות התפתח משמעותית בעשורים האחרונים, וניתן כיום למצוא מזוודות/תיקים ייעודיים עבור שימושים נפוצים שונים.

לדוגמה – תיק גב למחשב נייד , הוא תיק אשר כולל תא מיוחד עבור המחשב (מתאים מבחינת המידות, כולל לרוב רצועה לקיבוע המחשב, מרופד במיוחד וכיוצ”ב), מזוודת טרולי היא מזוודה קומפקטית על גלגלים אשר נכנסת בקלות לתא שמעל הנוסע במטוס, תיק עסקים לגבר הוא תיק ייעודי ו”מכובד” לנשיאת מסמכים ומחשב נייד וכו’.

כלומר, במידה ואתם זקוקים לתיק מסוג מסוים, עבור מטרה מסוימת ומוגדרת, עדיף לקנות תיק ייעודי אשר עוצב, תוכנן ויוצר במיוחד על מנת לשרת מטרה זו. כך תבטיחו נוחות ויעילות מרבית ואת התמורה הטובה ביותר בעבור הכסף שלכם

לקנות מזוודה או תיק בגודל הרצוי, ולא מעבר לכך

נקודה מרכזית וחשובה בבחירת מזוודות או תיקים היא כמובן שאלת הגודל והמידות. בעקבות אמריקה, גם בארץ נוטים כיום לקנות מוצרים רבים כמה שיותר גדולים, אך במקרה של מזוודה או תיק השיקול אינו צריך להיות “כמה שיותר גדול”. עדיף לכוון לקנות את המזוודה המתאימה לנו ביותר מבחינת גודלה, ולא את הגדולה ביותר שניתן למצוא באותו מחיר.

מזוודה גדולה יתר על המידה תהווה נטל מבחינות רבות, במיוחד בטיסות אך גם מבחינת סחיבה של אביזר גדול ומסורבל, אשר אינו מלא לחלוטין (או שממלאים את המזוודה בדברים שאנחנו לא באמת צריכים, רק כי יש מקום).

במיוחד כאשר מדובר בתיק יומיומי פרקטי, דוגמת תיק גב או תיק עסקים לגבר או לאישה, ההקפדה על הגודל המדויק היא חשובה במיוחד ותהפוך את ההתנהלות שלנו לנוחה ופשוטה יותר

בחירת תיק/מזוודה לפי מידת איכות ועמידות

כשמשקיעים במזוודות או תיקים חדשים נרצה לוודא כי הם יחזיקו מעמד וישרתו אותנו נאמנה למשך שנים קדימה. על מנת להשיג מטרה זו חשוב לבחור במוצרים איכותיים של יצרניות מוכרות בתחום, דוגמת מזוודות של swiss. תיקים ומזוודות איכותיות יותר עשויות מחומרים עבים ועמידים יותר, איכות הרוכסנים היא גבוהה יותר וגם הבדים השונים הנכללים במוצר עמידים ואיכותיים יותר. גם אם זה מצריך מאיתנו לשלם מחיר מעט גבוה יותר, בטווח הארוך זה ישתלם לנו, כאשר לא נצטרך להחליף את המזוודה מדי כמה שנים.

לרכישת מזוודות ותיקים ממיטב היצרנים, היכנסו לאתר אלטר תיקים ומזוודות.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות