בכירים בליכוד לנתניהו: הבחירות הקרובות זו ההזדמנות האחרונה שלך

בכירים במפלגה טוענים כי תקופת החסד של ראש הממשלה לשעבר הגיעה לסיומה: "אם ייכשל בפעם החמישית - לא ילכו איתו למערכת בחירות שישית והוא ייאלץ לפנות את מקומו"
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ב / 28.06.2022 10:44

הבחירות הקרבות הולכות ומסתמנות כקרב חייו של בנימין נתניהו.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בעיתון ‘ישראל היום’ פורסם, כי אחרי שבכירים ביהדות התורה הבהירו לו כי במידה שלא ישיג 61 בבחירות יראו עצמם משוחררים מ’בלוק הימין’, אתמול אמרו גם בכירים בליכוד: “הבחירות הקרובות הן ההזדמנות האחרונה של נתניהו”.

לדבריהם, “גם אלה שמביעים כעת את התמיכה הכי גדולה בנתניהו אומרים בחדרי חדרים כי לא ילכו איתו למערכת בחירות שישית והוא ייאלץ לפנות את מקומו”.

נכון לעכשיו מרד בליכוד נראה דבר רחוק ולא ריאלי. יחד עם זאת, בשיחות סגורות נראה כי רבים מבכירי הליכוד כבר מתחממים על הקווים.

הם נמנעים מלהתמודד בפריימריז הקרובים לראשות התנועה, אולם בשיחות עם בכירים אחרים ומקורבים, וכן עם בכירים במפלגות אחרות – כולל מפלגות הקואליציה – הם אומרים בפה מלא כי תקופת החסד שהעניקו לנתניהו חמש מערכות בחירות עומדת לפני סיומה ובמידה שלא יצליח להרכיב את הממשלה הבאה – בכוונתם לקרוא תיגר על מנהיגותו, על מנת שהליכוד יוכל להרכיב קואליציה.

יודגש, כי מעמדו של נתניהו בליכוד חזק, וגם במידה שיפסיד בבחירות ולא ירכיב את הממשלה צפויים למועמדים מולו קשיים אמיתיים בניסיון להביס אותו ולרשת את מקומו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות