נפתלי בנט: “ממשלת ביבי-בן גביר-סמוטריץ’ לא טובה לישראל”

במפגש עם פעילי 'ימינה' אמר כי הוא מתנגד לממשלת ימין: "אסור לאפשר לזה לקרות, ואני אומר זאת כאיש ימין. גם הפוך זה לא טוב" • לדבריו, "הקו שצריך צריך להיות - אחדות רחבה. כן, גם עם הקצוות"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ב / 27.06.2022 20:08

ראש הממשלה נפתלי בנט אומר היום (שני) כי אסור לאפשר הקמת ממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו. “ממשלת ביבי-בן גביר-סמוטריץ׳ לא טובה לישראל, אסור לאפשר לזה לקרות, ואני אומר זאת כאיש ימין. גם הפוך זה לא טוב”.

בנט הוסיף, “לחלק גדול מהעם היה מאוד קשה ואני לא מתווכח עם התחושה הזאת. לא צריך להיות אזרח אחד במדינה שנכנס לדיכאון בגלל הממשלה הנבחרת – לא משנה מאיזה צד היא”.

“הקו שצריך צריך להיות – אחדות רחבה. כן, גם עם הקצוות. אם הם מסכימים להניח בצד ויכוחים אידיאולוגיים ולהתמקד בעשייה. האחדות מוציאה את הטוב מהאדם. עכשיו זה זמן לאחדות”.

לדבריו, “מה שצריך לעשות כרגע – לטפל במדינה, בכלכלה, בביטחון ולתת עוד הרבה שנים של שקט מול עזה. צריך להמשיך לטפל באיראן ולהחליש אותה, שלא תוכל לפגוע בנו דרך שלוחותיה”.

בפתח הדברים שאמר בפגישה עם פעילי מפלגת ‘ימינה’ בכנסת טען בנט: “לא שינינו את הערכים שלנו. לדוגמא, קיבלנו את החלטה לקיים את מצעד הדגלים כמתוכנן ועוד. כשאנחנו ביחד – אי אפשר לשבור אותנו”.

בנט אמר בדבריו תודה “לחברי הסיעה שברגע מאוד קשה של מדינת ישראל לפני שנה, נכנסו לתוך הממשלה מתוך הבנה עמוקה שחייבים לדאוג למדינה שלנו. כולנו נשכבנו על הגדר למען המדינה. זה דרש מהח”כים אומץ לב נדיר. כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה. אבל יש לנו עמוד שדרה, והמעשה שאני הכי גאה בו זה מה שעשינו ביחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סוס טרויאני
    28/06/2022 07:34
    מ.כ
  1. שתול של השמאל בתוך הגרעין .

    המוסד עושה את זה שוב והפעם כאן בתוכנו