“לדעתי זה תרגיל”: הודעת האזהרה שקיבל נתניהו מבנו יאיר על שקד

ראש הממשלה לשעבר קרא במליאת הכנסת הודעה שקיבל מבנו – והיא נחשפה מול המצלמות של הצלמים ביציע • לפי יאיר, אורבך ושקד טומנים להם פח כדי לסייע לקואליציה להעביר את 'חוק הנאשם', ולא כדי להקים ממשלה חלופית
אריה ריבקינד
כ"ג סיון התשפ"ב / 22.06.2022 15:31

הודעה שקיבל היום (רביעי) בנימין נתניהו במליאת הכנסת, בעת הדיון על חוק פיזור הכנסת, נחשפה מול המצלמות – בעת שקרא אותה במליאה.

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

בהודעה ששלח יאיר נתניהו אל אביו, הוא מזהיר אותו  כי הקואליציה מבצעת תרגיל, וכי ח”כ ניר אורבך יתמהמה בהעברת החוק לפיזור הכנסת בוועדת הכנסת – כדי שהקואליציה תצליח להעביר את ‘חוקי הנאשם’ שימנעו ממנו להרכיב ממשלה, ולא כדי להעניק עוד זמן להקמת ממשלה חלופית.

הוא אף ציין כי מדובר במלכודת שמתואמת עם איילת שקד.

“לדעתי זה תרגיל”, כתב יאיר לאביו. “זה יחד עם משא ומתן מדומה של איילת שקד נועד להרדים אותנו, לגרום לנו לדחות את חקיקת הבחירות, ואז הם יוכלו להעביר את חוק הנאשם”.

לאחר מכן, שלח יאיר לאביו צילום מסך מהטוויטר של ‘יש עתיד’ – שם נכתב: “ראש ממשלה עם כתבי אישום לא יכול להקים ממשלה ולא יכול להיות ראש ממשלה. ‘יש עתיד’ מחויבת לחוק ונעשה הכל כדי שיעבור”.

מליאת הכנסת אישרה היום בקריאה טרומית את הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-24. החוק אושר ברוב של 110 תומכים, ללא מתנגדים. בקואליציה שואפים לקדם בהליך בזק את פיזור הכנסת ולהשלים את הקריאה השנייה והשלישית ביום שני הבא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות