בליכוד מאבדים סבלנות: “אורבך בדרך להיות איילת שקד מס’ 2”

על פי הדיווח, בליכוד סבורים כי 'אורבך משחק איתם' וכי הם מתחילים 'לאבד סבלנות' • "הוא בדרך להיות איילת שקד 2, שאיש לא יסכים לקבלו בליכוד" • בנט ממשיך במגעים עם אורבך מתוך מטרה לדחות את הבחירות לאחר החגים
דוד ליבוביץ
י"ג סיון התשפ"ב / 12.06.2022 00:20

בליכוד מתחילים לאבד סבלנות: בכירים במפלגה אמרו הערב כי, “אורבך ניתק איתנו קשר, נראה שהוא משחק איתנו. הסבלנות שלנו מתקרבת לפקיעה. הוא בדרך להיות איילת שקד 2, שאיש לא יסכים לקבלו בליכוד”, כך דווח בחדשות 12.

בתוך כך, כמה ימים לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם חה”כ אורבך במטרה לנסות לשמור על היציבות השברירית של הקואליציה, מחר צפויה להתקיים פגישה נוספת בין השניים. הסיכום ביניהם היה כי על בנט להציג לאורבך אופק פוליטי לנוכח המשברים בקואליציה – מה שנראה לעת עתה לא סביר.

על פי הערכות חה”כ אורבך הגיע לכדי החלטה – ולא צפוי להמשיך ולתמוך בקואליציה במתכונתה הנוכחית. אורבך מסר לבנט כי אם בתוך כמה ימים לא ייפתרו הבעיות בקואליציה – הוא ינטוש אותה ויתמוך בפיזור הכנסת.

אחת הסיבות לקיומן של השיחות בין בנט לאורבך נובעת מהעובדה כי אם הממשלה תשרוד עד 21 ביוני, הבחירות יידחו עד אחרי החגים – דבר אשר יקל על רה”מ. בנוסף, בנט רוצה למשוך בראשות הממשלה לפחות עד 11 בפברואר כדי לא לכהן פחות מאהוד ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות