זועבי מתגרה בלפיד: רוצה הוכחות להבטחות שנתת? לא כדאי לך

אחרי הוויכוח הפומבי עם ראש הממשלה החלופי לפיד בעניין הבטחות שניתנו לה לכאורה בעניין עקורי הכפרים איקרית ובירעם בגליל אומרת רינאוי זועבי בפנייה ישירה ליו"ר יש עתיד: "אתה רוצה הוכחות? לא כדאי לך שאגיע לזה"
חרדים 10
י"א סיון התשפ"ב / 10.06.2022 12:44

חברת הכנסת ריידא רינאוי זועבי ממרצ אמרה היום (שישי) כי תצביע שוב נגד חוק יו”ש אם יעלה להצבעה בשבוע הבא.

בריאיון ליערה שפירא בתוכנית “הבוקר הזה” בכאן רשת ב אמרה על הנתק עם מפלגתה כי “ברמה האישית חברית הכל בסדר, באידיאולוגית קצת פחות. ציפיתי בעיקר שמרצ תעמוד על הרגליים האחוריות, במיוחד בנושא של חוק יו”ש. בשום פנים ואופן אין סיכוי שאתמוך בו”.

היא הוסיפה על האפשרות שתתפטר מהכנסת כי “אני שומעת שרים וח”כים מהמפלגה שעולים ומציעים לי להתפטר. אף אחד לא פנה אליי באופן ישיר, אני עדיין לא החלטתי לאן פניי מועדות. מחכה לראות מה יביא יום. בשבוע הבא נראה הרבה התפתחויות ונחליט”.

על הוויכוח הפומבי עם ראש הממשלה החלופי לפיד בעניין הבטחות שניתנו לה לכאורה בעניין עקורי הכפרים איקרית ובירעם בגליל אמרה רינאוי זועבי בפנייה ישירה ליו”ר יש עתיד: “אתה רוצה הוכחות? לא כדאי לך שאגיע לזה”.

לדבריה, הדיונים בעניין החלו לפני כחמישה חודשים. “הרבה דברים נמרחו והופסקו, אבל אי־אפשר להגיד ‘לא היה ולא נברא'”, הדגישה.

כזכור, זועבי אמרה אתמול כי לפיד לפיד הבטיח לה להחזיר את תושבי הכפרים איקרית וברעם שגורשו מהגליל בשנת 1948. “התחלנו לעבוד, אבל זה נבלם”, רינאוי זועבי אמרה בריאיון למוחמד מג’אדלה ברדיו א-נאס.

לפיד הגיב בטוויטר וכתב: ‏”‎לא היה ולא נברא. מדובר בהזיה”.

מנכ”לית משרד רה”מ החליפי, נעמה שולץ, שניהלה את השיחות עם רינאווי זועבי, הגיבה בטוויטר באופן חריג וכתבה: “‏רק במציאות שבה אין מחיר לשקר אמירה כזאת יכולה להיאמר. מצטערת, אבל זה כבר מוגזם. לא היה ולא נברא ולא נגיב יותר להמצאות דימיוניות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות