הבחירות זויפו? איוונקה טראמפ נגד הטענות של אביה הנשיא לשעבר

טראמפ אמרה כי לאחר ששמעה את התובע הכללי לשעבר בממשל טראמפ, וויליאם בר, מנסה להסביר לאביה שוב ושוב כי הוא הפסיד בבחירות, דעתה השתנתה והיא איננה מאמינה שיש בסיס לאמירות שהתוצאות זויפו
חרדים 10
י"א סיון התשפ"ב / 10.06.2022 12:29

במסגרת השימוע הפומבי הראשון של הוועדה החוקרת את מהומות הקפיטול משנת 2021 שהתקיים אתמול, העידה גם בתו של נשיא ארה”ב לשעבר דונלד טראמפ, איוונקה טראמפ, ונשאלה לגבי עמדתה בנוגע לטענותיו של אביה כי התוצאות בבחירות 2020 זויפו.

טראמפ אמרה כי לאחר ששמעה את התובע הכללי לשעבר בממשל טראמפ, וויליאם בר, מנסה להסביר לאביה שוב ושוב כי הוא הפסיד בבחירות, דעתה השתנתה והיא איננה מאמינה שיש בסיס לאמירות שהתוצאות זויפו.

“אמרתי לטראמפ פעם אחר פעם בבירור שהוא הפסיד בבחירות ושהטענות שהן נגנבו בגלל הונאת בחירות הן לא נכונות”, אמר בר. לאחר מכן נראתה בתו של הנשיא לשעבר, איוונקה טראמפ, מגיבה לאותם דברים של בר – ולא שוללת אותם. “אני מקבלת את מה שהוא אומר”, הגיבה.

בר הוסיף: “אינני מוצא שום הוכחה לכך שהתרחשה תרמית שהשפיעה על תוצאות הבחירות. גם שנה וחצי לאחר מכן, אין שום הוכחה שהייתה אחת כזו. אני אמרתי לנשיא בזמנו שלא אקח חלק בהצהרותיו כי הבחירות זויפו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות