סמוטריץ’: עידית סילמן מאוימת על ידי עיתונאים, זה פלילי, חרפה

יו"ר הציונות הדתית בישיבת הסיעה: "קואליציה שלא מסוגלת להעביר חקיקה, היא לא לגיטימית ולכן דינה אחד: ליפול ומהר" • על האיומים מצד עיתונאים על סילמן: "המשטרה חייבת לחקור" • "במקביל לעבודה על הפלת הממשלה, התחלנו בבניית תוכניות עבודה לקראת היום שאחרי"
אריה ריבקינד
ז' סיון התשפ"ב / 06.06.2022 15:43

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ׳, נשא היום (שני) דברים בפתח ישיבת סיעתו –  ותקף את הקואליציה שמתקשה להעביר את חוק יו”ש.

סמוטריץ’: “היום מוכח בפעם המי יודע שזו כבר לא רק ממשלת בנט עבאס, זו ממשלת בנט-טיבי. כל חקיקה שעוברת, היא בזכות הרשימה המשותפת מה שאומר שחקיקה ציונית לא יכולה לעבור.

“קואליציה שלא מסוגלת להעביר בכוחות עצמה חקיקה, היא לא לגיטימית ולכן דינה אחד: ליפול ומהר. כל מי שנשאר בממשלה הזאת ומנשים אותה מלאכותית יתן את הדין בפני הציבור היהודי והלאומי”.

סמוטריץ’ התייחס לאיומים שקיבלה ח”כ עידית סילמן בשל התנגדותה לחוק יו”ש – וקרא למשטרה להתערב, “במסגרת אובדן העשתונות הערכי, חברת הכנסת עידית סילמן מאויימת באופן פלילי על ידי עיתונאים. זו חרפה. המשטרה מוכרחת להיכנס לחקירת העניין. איומים הם איומים מכל צדי המתרס”.

הוא הסביר מדוע יש להתנגד לחוק יו”ש: ”תושבי יהודה ושומרון מתמודדים שנים ארוכות וביתר שאת בשנה האחרונה בהדרדרות משמעותית במצב הבטחוני. יש לנו גב מהתושבים בהתיישבות להתנגדות הערכית והעקרונית לממשלת הבלהות של בנט וטיבי. כן, גם אם יהיו לכך משמעויות. תושבי יהודה ושומרון הם גיבורים ונוכל גם לאתגר הזה אם יגיע.

”בהזדמנות זו אני מבקש לברך את ראשי המועצות שנשארים נאמנים למחנה הלאומי, ישראל גנץ ראש מועצת בנימין, חננאל דורני ראש מועצת קדומים, שי אלון ראש מועצת בית אל ואליהן ליבמן ראש מועצת קרית ארבע-חברון”.

סמוטריץ’ המשיך: ”הממשלה הזאת תיפול. היא תיפול כי אין לה רוב. במקביל לעבודה על הפלתה, התחלנו בתהליך משמעותי לבניית תוכניות עבודה לקראת היום שאחרי. ממשלת הימין הבאה לא תוכל להיות ימנית רק בדיבורים, אלא תהיה מוכרחת להיות ימנית במעשים.

“בערב החג קיימתי מפגש עם כלל ארגוני החברה האזרחית הלאומיים כדי להתחיל את התהליך. אני קורא לכל החברים במחנה הלאומי להתחיל ולהיערך עם תוכניות עבודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם התכוונת לחגי הוברמן, אז הוא לא איים עליה
    07/06/2022 09:30
    שאול א.
  1. הוא בסך הכל כתב שאם היא תתנגד לחוק, הוא יוכל לכתוב שהיא פועלת נגד המתנחלים. נו, מה האיום כאן?
    ואם היה כותב למישהו שאם הוא יכה את אשתו אז תהיה לו כותרת שהוא גבר אלים, זה איום?! אתם רציניים?!