הימין מגיב לבנט: מכרת את המדינה לרע”ם, טיבי וזועבי, יודע שזה נגמר

אחרי שבנט פרסם איגרת לרגל שנה להקמת הממשלה, בה השתלח באופוזיציה - הימין עולה למתקפה הליכוד: מחירי הדלק, המזון והדיור שוברים שיאים, בנט ולפיד לא עושים כלום, חוץ מלשלם מדי שבוע מליארדים לרע"מ, המשותפת וזועבי • סמוטריץ'. ''העם הזה מאוחד בסלידתו מבנט וממעשיו"
אריה ריבקינד
ד' סיון התשפ"ב / 03.06.2022 09:47

האיגרת של ראש הממשלה נפתלי בנט לאזרחי ישראל עוררה סערה בימין וגררה תגובות חריפות מצד חברי האופוזיציה.

בליכוד תקפו את האגרת שבה טען בנט כי בן גביר, נתניהו וסמוטריץ’ מפיצים רעל יחד עם איימן עודה: “השקרים של בנט לא יכולים להסתיר את העובדה שהוא העביר את השליטה במדינה למנסור עבאס, אחמד טיבי ולחבריהם תומכי הטרור. מחירי הדלק, המזון והדיור שוברים שיאים, בנט ולפיד לא עושים כלום, חוץ מלשלם מדי שבוע מליארדים לרע”מ, המשותפת וזועבי – רק כדי להמשיך לשבת על הכיסא”.

הם הוסיפו: “נעשה הכל כדי להפיל את ממשלת החולשה והמחדל, ולהקים בהקדם ממשלה ציונית חזקה, שתדאג לביטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל”.

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, האשים את בנט בחבירה לתומכי טרור כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר. ”בנט טירפד בידיו ממשלת ימין ובמהלך שתוכנן מראש עוד לפני הבחירות פרק את המחנה הלאומי וחבר לשמאל הקיצוני ולתומכי טרור אנטי ציוניים, כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר.

“בנט הונה, רימה ושיקר לכל אורך הדרך והוא ממשיך לעשות את זה באיגרת שמהללת ממשלה שמחרימה יותר מחצי מהעם ומציגה אותו כקדוש מעונה תוך שהוא מסית נגד הימין, מכפיש את הציונות הדתית וקורא לשמאל לצאת למלחמת אחים”.

”אבל לא תהיה מלחמת אחים חלילה”, אמר סמוטריץ’. ”העם הזה מאוחד בסלידתו מבנט וממעשיו ולכן ‘הרוב הדומם’ שהוא מדבר עליו בקושי מעביר אותו את אחוז החסימה. בנט מוכר בשבועות האחרונים את המדינה לטיבי וזועבי בניסיון נואש להרוויח עוד קצת זמן על הכיסא אבל גם הוא יודע שזה נגמר”.

יו”ר ‘עוצמה יהודית’, ח”כ איתמר בן גביר, הגיב: “די להסתה, מילים יכולות להרוג. רק לפני שבועיים חמאס הסית וניסה לרצוח אותי, אתמול אוסמה סעדי ואחמד טיבי ניסו לתקוף אותי ועכשיו בנט ממשיך להשתלח בי ובחבריי”.

בן גביר הוסיף: “בנט משתמש במכונת הסתה משומנת ודווקא הוא מרעיל את האווירה וקריאתו לציבור תומכיו המועט ‘להתחיל לפעול’ מטרידה, אבל זה לא יעזור לו: הסתה וניסיון להפנות האצבע המאשימה דווקא כלפיי האופוזיציה – לא תצלח.

”הציבור זוכר מי הונה ושיקר, גנב את הקולות והפך למפלגת בת של מרץ בשליטת האחים המוסלמים. בדבריו מגבה בנט את אנשי התנועה האיסלאמית ומסית לא רק נגדי ונגד נתניהו וסמוטריץ’ אלא נגד ציבור רחב במדינת ישראל. זה בזיון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות