הרב מאזוז על ה”גרועים מנאצים”: לא הבינו אותי. עשו מזה מטעמים

ראש ישיבת 'כסא רחמים' מנסה להבהיר, בסרטון הבהרה שפרסם, את דבריו נגד השרים לפיד וליברמן: "עושים לנו כמו נאצים? לא עושים כמו נאצים, להפך. שונאים את המעשה, לא את האדם. צריך לכבד כל אדם"
חרדים 10
כ"ט אייר התשפ"ב / 29.05.2022 23:49

ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, הרב מאיר מאזוז, ניסה הערב (ראשון) להבהיר את הדברים הקשים שאמר אמש נגד שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד ושר האוצר אביגדור ליברמן.

בסרטו הבהרה שפרסם טען ראש הישיבה כי דבריו הוצאו מהקשרם – ואמר: “במוצאי שבת אמרתי דבר שזעזע את המדינה כולם, על לא דבר. לא הבינו אותי. לקחו דברים מהקשרם ועשו מזה מטעמים. עושים לנו כמו נאצים? לא עושים כמו נאצים, להפך. מלחמת ששת הימים מעידה שצריכים ישראל להתאחד. שונאים את המעשה, לא את האדם, האדם הוא מסכן, הוא אומלל. צריך לכבד כל בן אדם”,

אמש תקף ראש הישיבה  בחריפות את השרים אביגדור ליברמן ויאיר לפיד – על רקע הגזירות החדשות שהם מתכננים להטיל לומדי התורה ומשפחות האברכים.

בשיעורו השבועי אמר: “יש המון אנשים רעים. אנחנו מחכים שיום אחד הם יחלפו מן העולם. מי שרוצה יחבור לליברמן, ללפיד… זה ראש ממשלה חליפי, חליפי זה חלוף – בערבית חלוף זה חזיר… לחנוק את האברכים ולתת כמה שיותר לערבים”.

הרב הוסיף: “(הם) בוגדים בעמם, שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלה שונאים את עמם שלהם. רוצים להרוס ילדים, זקנים, תלמודי תורה, שבזכות התורה חייתם אלפיים שנה”.

דבריו של ראש הישיבה עוררו סערה.

שר החוץ יאיר לפיד השיב הבוקר למתקפה נגדו: “הרב מאזוז, הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז, ניסו לרצוח את אבא שלי בגטו. התשובה היחידה שלי לדבריך היא שאני אוהב את כל עם ישראל ומאחל לרב מאזוז יום ירושלים שמח, יום של אחדות ואהבת ישראל”.

שר האוצר ויו”ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “במקום לימודי ליבה, הרב מאזוז בוחר ללמד לימודי שנאה.

“לא ידעתי שלימודי ליבה, יציאה לעבודה ושירות צבאי זה יותר גרוע מהנאצים. בדיוק בשביל אנשים כמוך נכתב במקורות שבית המקדש ‘מפני מה חרב? מפני שהייתה בו שנאת חינם'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות