עם ציצית: 5 מחסלים נעצרו בדרך לחיסול בכיר בארגון פשע מתחרה

סכסוך מתמשך בין ארגוני הפשע: היחידה המרכזית של המשטרה בלכיש סיכלה הלילה ניסיון חיסול על ידי חוליה של 5 חשודים -  רגע לפני • בתפריט: נשקים, רכב גנוב, אמצעי לחימה, שכפ"צים וכפפות
חיים טוויל
כ"ו אייר התשפ"ב / 27.05.2022 09:45

בעקבות סכסוך מתמשך בין ארגוני הפשע של שלום דומרני ובני שלמה, שכלל לאחרונה ניסיונות פגיעה בין הצדדים, בהם אירוע ירי בעיר אשקלון בראשית השבוע – ביצעה ימ”ר לכיש של המחוז הדרומי במשטרה חקירה סמויה, כדי להתחקות אחר המעורבים באירועי הפשיעה האלימה, ולסכל כוונות פגיעה נוספות.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

במהלך המעקב, הבינו  שוטרי הימ”ר כי ישנה ‘חוליית חיסול’ המונה 5 חשודים מהעיר אשקלון, הנמנים על ארגון הפשע של דומרני, שבכוונתה לפגוע בטווח הזמן המידי ביד ימינו של בני שלמה, המתגורר בישוב  ניצן הממוקם צפונית לאשקלון. לצורך כך התחמשו אנשי החוליה בנשקים ורכב גנוב.

הלילה (ליל שישי), במהלך המעקב של שוטרי הימ”ר – יחד עם יחידות מחוזיות, היחידה האווירית, יחידת יואב ותחנת אשקלון – על אותה ‘חוליה’, התחזק החשד כי הם מתכוונים להוציא לפועל את ניסיון החיסול, תוך שהם עושים דרכם לעבר הישוב.

אלא שאז, רגע לפני שהצליחו לממש את המזימה, הוחלט בימ”ר לבצע את מעצרם ליד הבית בכניסה ליישוב ניצן – ובכך סוכל ניסיון החיסול.

ברשות החשודים, שניסו להימלט תוך ניגוח רכבי המשטרה, נתפסו שכפ”צים שהיו על גופם, כפפות והרכב הגנוב בו נסעו.

במקביל, במסגרת הפעילות נתפסו מספר כלי נשק שעל פי החשד נקשרים לחשודים, והיו אמורים לשמש אותם לביצוע החיסול.

החשודים, בשנות ה-20-30, תושבי הדרום, הובאו לחקירה בימ”ר לכיש, ובהמשך היום יובאו בפני בימ”ש, בבקשה להאריך את מעצרם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות