‘אינם ראויים למאכל אדם’ • צפו: כך נחשף ב’יוחננוף’ בשר עוף פג תוקף

לפי חשיפה של גלי צה"ל, עובדי מחלקת הבשר והעוף ברשת 'יוחננוף' תועדו, לכאורה, מוציאים את עטיפת הניילון של שניצלים שפג תוקפם - במה שנראה כמו כוונה להחליף את העטיפה בתאריך תוקף חדש • בהוראת רופא ווטרינר שהגיע לביקורת הושמד בשר עוף שאינו ראוי למאכל אדם
יוני גרין
כ"ד אייר התשפ"ב / 24.05.2022 22:20

עובדי מחלקת הבשר והעוף ברשת ‘יוחננוף’ סניף רחובות תועדו, לכאורה, מוציאים את עטיפת הניילון של שניצלים שפג תוקפם, עליה מוטבע תוקף שימוש – במה שנראה כמו כוונה להחליף את העטיפה בתאריך תוקף חדש. כך דיווח עינב קרנר, כתבת הצרכנות של גלי צה”ל.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

משרד הבריאות הגיב מיד: “על פניו האירוע מנוגד להנחיות משרד הבריאות. נציגי העסק יוזמנו לשיחה בהקדם”

אמש, בעקבות הפרסום, בוצעה ביקורת של משרד הבריאות באמצעות רופא וטרינר בסניף יוחננוף, הממוקם ברחוב מוטי קינד ברחובות,  במהלכה נמצאו במקום ליקויים תברואיים וכן בשר עוף, שאינו ראוי למאכל אדם, העלול להזיק לבריאות האדם.

בהוראת הרופא הווטרינר הושמדו כ 9 ק”ג בשר עוף שאינם ראויים למאכל אדם.

 

 

בהודעה של משרד הבריאות על “השמדת בשר במחלקת האטליז במרכול ‘יוחננוף פרדס קלינג’ – נאמר:

“ביום שני, ועקב כתבה בחדשות גלי צה”ל, לעניין תיעוד לקוחות להסרה לכאורה של תוויות ממוצרי עוף, בוצעה ביקורת על ידי רופא וטרינר רשותי-ממשלתי רחובות, מוסמך היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות, במחלקת האטליז במרכול.

“במהלך הביקורת נמצאו במקום ליקויים לעניין דרישות משרד הבריאות, ליקויים תברואיים וכן בשר עוף, שאינו ראוי למאכל אדם, העלול להזיק לבריאות האדם.

“בהוראת הרופא הווטרינר הושמדו כ-9 ק”ג בשר עוף שאינם ראויים למאכל אדם. הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור.

“משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בשר לא למאכל
    25/05/2022 12:25
    מ. מ
  1. יוחננוף, רמי לוי, שופרסל ועוד… החניות אלו צריך לסגור
    אותם למשך חודש ימים ואז ילמדו את הלקח. כמו שטראוס. הגיעה הזמן ל….

  2. בשר
    25/05/2022 12:53
    שש
  3. לא קונה ממקום שהם שמים עוף ועוד ..רק ממקומות ישירות של חברות

  4. בשר פג תוקף
    23/10/2022 12:33
    שוקרון יהודית
  5. לפני כחודשיים קניתי עוף של מחמוד כביכול טרי שהגעתי הביתה העה ריח חריף של נבלה .חזרתי לסניף יוחננוף הקטן בבילו לבקש החזר כספי מנהל הסניף טען שלא קניתי באותו יום אפילו שראה קבלה ואמר למ אני עושה לך טובה שאני מחזיר לך א הכסף. יצאתי כעוסה מהסניף התנסות בזויה. פניתי לשירות לקוחות של יוחננוף להתלונן על יחסו המזחזל של מנהל הסניף ועד היום לא קיבלתי התייחסות!!!