עמית סגל: אלה ארבעת המפסידים הגדולים מפרישת שתי הח”כיות

איילת שקד. כמה הזהירו והפצירו ושכנעו אותה לחבור לליכוד, אך היא הייתה משוכנעת שכל הקלפים אצלה • מישהו כינה אתמול את השלישייה שהקימה עם קארה ואורבך 'שלישיית החשש הגובר'
חרדים 10
י"ט אייר התשפ"ב / 20.05.2022 10:23

הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל מתאר בטורו בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ מי הם ארבעת המפסידים הגדולים מפרישתן של חברות הכנסת רינאוי זועבי ועידית סילמן.

“הראשון, יאיר לפיד”, כותב סגל. “אם לא ינשור מימינה עוד חבר אחד, יישאר נפתלי בנט ראש ממשלת המעבר. זו בשורה קשה עבור מי שנשכב על הגדר כדי שהממשלה תקום, ובשורה חשובה לבנט”.

המפסיד השני הוא ניצן הורוביץ. “במעשה (מכתב החמץ) ובמחדל (הירדמות בשמירה) הוא נתפס כאחראי מרכזי לנפילת הממשלה. זה עלול לפגוע בו בהתמודדות מול יאיר גולן על ראשות המפלגה.

“השלישית, איילת שקד. כמה הזהירו והפצירו ושכנעו אותה לחבור לליכוד, אך היא הייתה משוכנעת שכל הקלפים אצלה. מישהו כינה אתמול את השלישייה שהקימה עם קארה ואורבך ‘שלישיית החשש הגובר'”.

המפסיד הרביעי הוא מנסור עבאס: “בעודו מקים גשרים שאיש לא דמיין אל החברה היהודית, דווקא ח”כית ממרצ, לכאורה מפלגת השותפות היהודית־ערבית, פירסמה מכתב לאומני, מיואש, קריר ודוקרני בגנות השותפות הזו. כמו עוד כמה ששקלו פרישה, גם עבאס נלכד בתוך צוללת שמים חודרים אליה במהירות, רחוק מאוד מנמל הבית”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נוווו
    20/05/2022 16:44
    ציוני7
  1. נמאס לשמוע שעוד מעט הממשלה הרעה הזו תיפול. מתי היא כבר באמת תיפול? הרסו כל חלקה טובה בארץ – נקווה שעוד אפשר לתקן במאמץ רב ובדמים מרובים – תרתי משמע.

  2. מעניין שגם אתה אינך מבין
    20/05/2022 17:03
    שאול א.
  3. היא לא פרשה אלא עשתה שריר נגד הקואליציה. היא תקבל את מבוקשה ותתיישר.
    היא לא תהיה הקול ה – 61 בעד פיזור הכנסת.
    מי שמפסיד היא מדינת ישראל שתשקיע כסף שוב במגזר שבוגד בה פעם אחר פעם ותומך באויביה.

  4. ''שלישיית מה קשור''
    21/05/2022 20:55
    נועם
  5. צריך לקרוא להם