‘2 טיפות’ I פוסק עדת תימן, הגר”י רצאבי: “כל אחד ידאג לחסן ילדיו”

הגאון רבי יצחק רצאבי - פוסק עדת תימן - מפרסם קריאת קודש לציבור שומעי לקחו על החובה לחסן את הילדים נגד הנגיף, והאיסור לשמוע למתנגדי החיסונים
יוסף גרינבוים
י"ב אייר התשפ"ב / 13.05.2022 15:43

בעקבות איתור מקרי הפוליו והיציאה למבצע השלמת החיסונים: הגאון רבי יצחק רצאבי – פוסק עדת תימן – מפרסם קריאת קודש לציבור שומעי לקחו על החובה לחסן את הילדים נגד הנגיף, והאיסור לשמוע למתנגדי החיסונים.

“מדברים בזמן האחרון עניין של שיתוק ילדים, שבעוונות הרבים, שוב פעם חזר ופגע קשות. לא צריכים לשמוע לכל מיני אנשים לא אחראים שמפיצים שמועות, שזה גורם נזקים או כל מיני דברים כאלו, אלא כל אחד ידאג לחסן את ילדיו בחיסון הזה נגד פוליו”.

הגר”י רצאבי הדגיש ואמר: “כמובן שצריך שכל אחד יתפלל, וצריך לשמור שזה יעבור בשלום, אבל זה מה שצריך ע”פ תורתנו הקדושה, שכל אחד יעשה את ההשתדלות כמה שהוא יכול. חלק מעבודת השם זה שמירת הבריאות, כמו שנאמר ‘הישמר לך ושמור נפשך מאוד’ והרמב”ם פוסק שאדם צריך להיזהר מכל הסכנות. לכן כל מה שבידינו אנחנו צריכים לעשות, ואת היתר אנחנו משאירים לקב”ה”.

קריאתו של פוסק עדת תימן, הגר”י רצאבי, מצטרפת לקריאתם של רבני אלעד ובני-ברק שהתפרסמה לאחרונה, ובה נקראו התושבים לשמוע לדעת הרופאים ולחסן את הילדים נגד נגיף הפוליו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות