ביטן: “נתניהו רוצה את איילת שקד בליכוד, אמר לי את זה באופן אישי”

הח"כ דן באפשרות ששקד תחבור למפלגתו - וחשף מי המתנגדים למהלך: "גם אם שקד תבוא לליכוד, תמיד יהיה לה חוסר אמון" • על עבאס: "אז מה אם הוא אומר שנתניהו היה מוכן לתת לו כל דבר? כל דבר שהוא אומר זה נכון? כל היום סוחט דרישות והוא אף פעם לא שבע הבן אדם הזה"
חרדים 10
י"ב אייר התשפ"ב / 13.05.2022 12:52

לאחר שרע”מ סיימה להקפיא את חברותה בקואליציה: חבר הכנסת דוד ביטן שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב־103fm, התייחס להצהרה של מנסור עבאס כי הוא מחזיק בשיחות שהתקיימו בינו לבין נתניהו, וחשף מי המתנגדים למהלך שאיילת שקד תחבור לליכוד.

משעל שוחח עם ביטן על התבטאותו, כאשר אמר השבוע: “בגלל אנשים כמו מירי רגב – שקד לא בליכוד”.

הוא הסביר: “לא רוצים אותה בליכוד – אז יש שתי בעיות, היא חייבת לדאוג לעצמה ובאים ומתלוננים שהיא עם בנט. אין לה עתיד בליכוד. נתניהו כן רוצה אותה בליכוד, הוא מבין שאין לו ברירה ברמת הפוליטית, הוא אמר לי את זה באופן אישי, אבל יש כאלו שמונעים את זה”.

לדבריו, בין המתנגדים לחבירה של שקד, עומדת חברת הכנסת מירי רגב. “מירי רגב לא רוצה את שקד בגלל תחרות. גם אם שקד תבוא לליכוד –  תמיד יהיה לה חוסר אמון, בסוף לא יקיימו את ההסכם איתה. ומאז אין לנו 61, זו התוצאה”.

כשמשעל שאל כי אם עבאס אכן ניהל משא ומתן עם חבר הכנסת יואב קיש, באישור נתניהו, משמע שהאחרון הכשיר אותו – השיב ביטן: “אף פעם לא נצרף את מנסור עבאס לקואליציה שלנו, אין סיכוי כזה. גם אם נצטרך אותו ל-61. אז מה אם הוא אומר שנתניהו היה מוכן לתת לו כל דבר? כל דבר שהוא אומר זה נכון? אולי דיברו איתו על סיוע למגזר הלא יהודי, תמיד עזרנו להם בלי קואליציות”.

הוא גם הסביר מדוע: “אתה רואה את ההתפתחות של מה שקורה איתו מאז שהוא הפך להיות חבר קואליציה. הוא כל היום סוחט דרישות והוא אף פעם לא שבע הבן אדם הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות