בש”ס מתנפלים על גפני: “ימי הולדת חוגגים עם שותפים מהימין בלבד!”

גפני האשים את דרעי בהסכם אוסלו - ועורר סערה • ח"כ אוריאל בוסו מש"ס תקף: "עוגת יום הולדת אחת הצליחה להחזיר את גפני בחזרה לקידמת במת השמאל" • ח"כ משה ארבל: "מר גפני, דרעי מעולם אבל מעולם לא תמך ולא הצביע בעד אוסלו" • ומה אומרים הפרשנים?
אריה ריבקינד
י"ב אייר התשפ"ב / 12.05.2022 23:16

המתקפה החריפה של  יו”ר יהדות התורה משה גפני על אריה דרעי, זוכה הערב (חמישי) לתגובה של ח”כים מש”ס – שיוצאים למגננה על היו”ר.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

ח”כ אוריאל בוסו תקף: “יו”ר ש”ס הרב אריה דרעי לא זז ימין ושמאל מדעתם של גדולי ישראל מרן הגר”ע יוסף זצוק”ל ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט”א, עוגת יום הולדת אחת הצליחה להחזיר את גפני בחזרה לקידמת במת השמאל”.

הוא גם צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “גפני היקר, לא יורים בנגמש! אין לנו מחנה אחר ממחנה הימין, ימי הולדת חוגגים עם שותפים מהימין בלבד!”

ח”כ משה ארבל עלב עם “מר גפני”, ואמר: “כשהכחשת שנפגשת עם שר מיש עתיד במשרדי דגל התורה ובסוף התברר שכן היתה פגישה אמרו לי שהיית נבוך. כנראה שהדיוק אצלך התחיל קצת לתעתע.

“אז אני כאן בכדי לסייע עם עובדות: דרעי מעולם אבל מעולם לא תמך ולא הצביע בעד אוסלו. ובממשלת השמאל של אהוד ברק אתה היית חבר בקואליציה. מצטער שהעובדות הורסות לך את הסיפורים”.

העיתונאי יקי אדמקר מוואלה הגיב על הסכסוך החדש: “תזכרו את הערב הזה שבו גפני האשים את דרעי באוסלו. דרעי השקיע השקעה פוליטית אדירה כדי למחוק מעליו את הכתם הזה. זאת אמירה שהוא לא יסלח עליה ובוודאי גם ייתן תגובה משמעותית משלו בהמשך. נראה לי שאפשר להכריז על שפל חדש ביחסי יהדות התורה וש״ס”. 

מגיש המהדורה המרכזית של ‘קול ברמה’, משה גלסנר: “יש דברים שעליהם אריה דרעי לא מוכן לסלוח לעולם. הראשון שבהם זה הטחת המילה ״אוסלו״ כלפיו. עם ליברמן הוא חתך סופית אחרי זה. אחרי דברי גפני הערב, אפשר לומר שיחסי השניים כבר לא יהיו טובים לעולם.

“אפשר לראות את תגובות ח״כי ש״ס בכינון ישיר נגד גפני, ולהבין כמה היו״ר רותח”.

הפרשן הפוליטי  יעקב ריבלין: “מתוסכלים מהתנפצות החלום של הפלת הממשלה וחדורים בהבנה שזה לא יקרה בזמן הקרוב- החלו ש״ס ודגל התורה להחליף מהלומות מתחת לחגורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אולי תפסיקו
    13/05/2022 00:13
    חנן
  1. תהיו ממןקדים באחדות כדי לאסק את הממשלה הזו