‘הזנחה פושעת’: מלינובסקי סיירה במירון והאשימה הח”כים החרדים באסון

מלינובסקי סיירה בקבר הרשב"י ותקפה: "מה שראינו במירון במשך שנים זו הזנחה פושעת של הח"כים מהמפלגות החרדיות ועסקנים, זה מה שהוביל לאסון הנורא" • "לא סתם בסיור הזה לא רואים אף ח"כ לא מש"ס ולא מיהדות התורה, כי הם מפחדים להגיע לכאן. כפי שהם ברחו מלפני שנה"
אריה ריבקינד
א' אייר התשפ"ב / 02.05.2022 16:54

יו”ר ועדת מיזמי תשתית לאומיים ושירותי דת יהודיים ח”כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו ערכה היום (שני) סיור במתחם קבר הרשב”י בהר מירון – לקראת ההילולה בל”ג בעומר.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

מלינובסקי האשימה את חברי הכנסת החרדים בהזנחה שהובילה לאסון במירון: “מה שראינו במירון במשך שנים זו הזנחה פושעת של חברי כנסת מהמפלגות החרדיות ועסקנים, זה מה שהוביל לאסון הנורא בשנה שעברה.

“זה קרה כי הדבר המרכזי שעניין אותם זה לשרת את האינטרסים האישיים-פוליטיים ולשרת את עסקני הדת שכפופים ומשרתים אותם, במקום לדאוג לציבור הרחב. הציבור הרחב לא עניין אותם”.

לטענת מלינובסקי, חברי הכנסת החרדים לא השתתפו בסיור יחד איתה כי הם מפחדים: “לא סתם בסיור הזה אנחנו לא רואים אף ח”כ לא מש”ס ולא מיהדות התורה, כי הם מפחדים להגיע לכאן. כפי שהם ברחו מלפני שנה, גם השנה הם לא לוקחים אחריות ולא מגיעים!

“כמו בכל דבר שאנחנו נוגעים בתחום, במשך השנים, אנחנו כרגיל רואים ריקבון, לכלוך ודאגה לאינטרסים אישיים ולא הדאגה לציבור הרחב. להגיד שהכל מסודר ומושלם השנה בהילולה אי אפשר לומר, אבל העובדות מדברות בעד עצמן. מנסים לסדר את זה הכי טוב שאפשר כדי לאפשר לציבור רחב לבטא את חופש הדת שלו”.

אל ח”כ מלינובסקי וח”כ מירב בן ארי מוועדת בטון הפנים הצטרפו חברי הכנסת איתמר בן גביר, יום טוב כלפון ומשה קינלי טור פז. הם סיירו בהר מירון ובמתחם ציון הרשב”י ובחנו את היערכות גופי הממשלה להילולה הקרובה בל”ג בעומר.

את הסיור ליווה פרויקטור  הילולת רשב”י, צביקי טסלר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות