מנהל תחנה של מד”א ושני עובדים נעצרו בחשד לשימוש בסם קנאביס

בלשי המשטרה פשטו אתמול על תחנת מד"א במרכז הארץ ועצרו את מנהל התחנה בחשד לשימוש בסמים • שני עובדים בתחנה נעצרו גם הם • השלושה שוחררו - שניים מהם למעצר בית
חרדים 10
א' אייר התשפ"ב / 02.05.2022 16:26

משטרת ישראל עצרה אתמול (ראשון) מנהל תחנת מד”א במרכז הארץ, בחשד לשימוש בסמים מסוג קנאביס.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

לפי הדיווח של יהונתן גוטליב בערוץ 7, שני עובדים נוספים באותה התחנה נעצרו גם.

פשיטת המשטרה על התחנה החלה כששלוש ניידות של בלשי המשטרה דלקו אחר אמבולנס מד”א שהיה בדרכו לטפל במקרה רפואי. הם קראו לו להמשיך כרגיל לכתובת אליה נשלח והתלוו אליו.

כשסיים לטפל במקרה הרפואי, עצרו אותו לחקירה בחשד לשימוש בסמים.

בהמשך נכנסו לתחנת מד”א בה עובד נהג האמבולנס שנעצר, שם פשטו על חדרו של מנהל התחנה, ביצעו בו חיפוש מקיף ובסיומו עצרו את מנהל התחנה. לאחר מכן עצרו אדם נוסף.

לאחר כמה שעות שוחררו כל השלושה, כשהעצור הראשון שוחרר כעבור שעות ספורות ללא תנאים מגבילים ואף הוחזר לו הטלפון האישי שלו. שני העצורים הנוספים שוחררו מאוחר יותר למעצר בית והטלפון האישי שלהם הוחרם לעת עתה על ידי המשטרה.

בערוץ 7 צוין, כי  פשיטת המשטרה על תחנת מד”א התרחשה בעקבות חשד לסחר בסמים, אך השוטרים הבינו בהמשך כי החשד הרלוונטי הוא שימוש בסמים ולא סחר בהם.

ממד”א נמסר לערוץ 7: “במד”א לא הכירו את החשדות בנושא. נדגיש כי חשד המשטרה כלפי המעורבים לא נוגע לפעילותם במסגרת מד”א. נמתין לתוצאות החקירה ונפעל בהתאם אליהן”.

ממשטרת ישראל נמסר: “מדובר בחקירה מתנהלת שבמסגרתה נחקרו 3 חשודים ששוחררו בתום חקירתם. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות אולם נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם אם נהג חשוד, לא עוצרים אמבולנס בדרך למקרה רפואי אפילו לא לדקה
    03/05/2022 06:41
    ש
  1. בכדי להפעיל שיקול דעת , צריך שתהיה דעת , לא צריך לעבור לסדר היום על התנהגות זו