סוכן שניסה לחסל דיפלומט ישראלי – נעצר ונחקר על ידי המוסד באיראן

מנצור רסולי, איש משמרות המהפכה, חשוד שתכנן להתנקש בחיי דיפלומט ישראלי באיסטנבול • הניסיון סוכל בידי המוסד: הוא נעצר ונחקר על אדמת איראן • בחקירתו הודה: נשלחתי להתנקש גם בגנרל אמריקני בגרמניה ובעיתונאי בצרפת
חרדים 10
ל' ניסן התשפ"ב / 30.04.2022 21:56

ניסיון התנקשות על אדמת טורקיה שסוכל: מנצור רסולי, בן 52, איש משמרות המהפכה, חשוד כי תכנן להתנקש בחיי שלושה אישים מערביים, ביניהם דיפלומט ישראלי.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

רסולי, סוחר סמים איראני, נעצר על אדמת איראן בידי אנשי המוסד ונלקח שם לחקירה, שבה הודה כי פעל מטעם הכוחות המיוחדים של משמרות המהפכה – ‘כוח קודס’, במטרה להתנקש בכמה גורמים מערביים – ביניהם דיפלומט ישראלי באיסטנבול שבטורקיה, גנרל אמריקני בגרמניה ועיתונאי בצרפת.

החקירה התבצעה על ידי המוסד על אדמת איראן, ובסיומה הוחלט לשחררו ולא לחטוף אותו.

לפי דיווח בחדשות 12, בתקופה האחרונה המשטר האיראני מנסה לפגע בישראלים וביהודים ברחבי העולם, כאשר הפיגוע שסוכל באיסטנבול מצטרף לניסיונות קודמים שסוכלו בקפריסין, קניה, טורקיה, קולומביה ומקומות נוספים ברחבי העולם.

מדובר בטרור מדינתי, שנעשה בהנחיית מנהיג איראן, באישור צמרת המשטר ובמימונה.

הפעלתו של רסולי היא חלק משיטה של גופי הביטחון באיראן, המשתמשים בעבריינים בעלי רשתות קשרים מחוץ לאיראן כדי לטשטש את מעורבות המשטר האיראני בפעולות, כדי להימנע מנשיאה באחריות ובאשמה.

‎בסרטון בחקירתו נראה רסולי מעיד: “אמרו לי על 3 אנשים: אחד ישראלי בשגרירות איסטנבול, טורקיה, אחד נוסף גנרל אמריקני בגרמניה, והאחר עיתונאי בצרפת.  אנחנו נחסל את שלושת אלה עבור הרפובליקה האיסלאמית. התעקשו שבוודאות דבר זה ייצא לפועל”.

“לגבי הצרפתי, גם עכשיו הם רוצים שהחיסול שלו יבוצע, ממש עכשיו”, הוא הוסיף. “אני עשיתי טעות, החל מרגע זה והלאה – לא אנקוט בשום צעד בעניין זה, אני נשבע, בחיי אמי, בחיי בתי, בחיי המשפחה שלי. זו הייתה טעות מצדי, לא אחזור על הטעות הזאת לעולם, בעזרת האל”.

הסיכול המוצלח של הניסיון האיראני לפגוע בדיפלומטים ישראלים באיסטנבול הוא עוד חוליה בשרשרת סיכולים של פיגועים שמתוכננים בתקופה האחרונה. בזכות שיתוף פעולה הדוק בין המוסד לשירותי הביון בעולם, ישראל סיכלה עשרות פיגועים דומים, וכך הבהירה למקבלי ההחלטות בטהרן שהעולם מודע לפעילות הטרור שאיראן מובילה וימשיך לפעול נגדן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחרי הפרסום האירנים יהרגו אותו... ככה גם "יצאת צדיק" שלא הרגת אותו וגם הוא יצא מן העולם...
    01/05/2022 09:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. 🙂