יומיים אחרי גילת: יוני בנט קיבל מכתב איום עם קליע בתוכו

המשטרה והשב"כ פתחו בחקירה אחרי שאיתרו מכתב איום נוסף שנשלח למשפחת בנט, והפעם לעבר בנו של ראש הממשלה - יוני בנט • גורמי הביטחון מעריכים שלמרות חומרת המעשה, לא נשקפת סכנה ממשית לחייהם
חרדים 10
כ"ז ניסן התשפ"ב / 28.04.2022 15:46

יוני בנט, בנו בן ה-16 של ראש הממשלה נפתלי בנט, קיבל היום (חמישי) מכתב איומים ובו קליע חי – שלושה ימים לאחר שרעיית רה”מ גילת בנט קיבלה מכתב דומה. הנושא נמצא בחקירת שב”כ והמשטרה.

את החקירה מובילים במקביל חוקרים מהיחידה הארצית לחקירות בין-לאומיות ומהשב”כ.

בחדשות 12 דווח כי גורמי הביטחון מעריכים שלמרות חומרת המעשה, לא נשקפת סכנה ממשית לחייהם של ראש הממשלה ובני משפחתו, אך בכל זאת ההתייחסות לאיומים רצינית ביותר. החשש: האדם ששלח את המכתב אסף מידע על משפחת בנט ואולי מכיר אותה, ועל כן מערך האבטחה נדרך.

ל-ynet נודע כי המכתב הראשון שנשלח יועד לרעייתו של בנט גילת אך גם לבנו יוני. כעת נשלח מכתב איום שני שיועד רק ליוני.

אחרי המכתב הקודם כתב יוני בנט: “הלוואי והיינו 50 שנה אחורה, בתקופה שבה אנשים כיבדו אחד את השני. לא הסכימו, אבל לא הסיתו לרצח. אני יודע שתגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום, פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים. לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן, זה הזוי”

בנט המשיך וכתב איך הוא רואה את המצב אליו נקלעה משפחתו, ופירגן לאביו במילים חמות. “אנשים לא מבינים שיש להם ראש ממשלה אמיתי, תותח, עם ערכים בשמיים שאשכרה מזיז דברים. הוא רק עושה ועושה, והקללה שלו היא הפוליטיקה והתקשורת. הוא באמת האדם הכי טוב. הוא לא מעוניין להתעסק בכל הדרמה הפוליטית, זה לא מעניין אותו”, הוסיף בנט.

“מראה חיצוני לא מעניין אותו, כסף לא מעניין אותו ולא כמה קיבלת בבגרות. מעניין אותו כמה אתה אדם טוב, כי זה מה שמשנה. כבן אדם אני אומר את זה, ולא כבן של. אם הייתי מסתכל מהצד והייתי אדם הגון הייתי חושב בדיוק ככה. הלוואי שתהיה קצת יותר אהבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות