שוב: מדוע נעדר יאיר לפיד מטקס יום השואה הממלכתי ביד ושם?

ראש הממשלה החלופי, נעדר שנה שעברה מטקס יום השואה בנימוק כי הוא בחופשה פרטית. השנה, למרות שהוא מוגדר כסמל שלטון, הוא שוב לא השתתף - והפעם הם המציאו תירוץ של הקלטת נאומים מראש
חרדים 10
כ"ז ניסן התשפ"ב / 28.04.2022 10:31

ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד נעדר פעם נוספת מטקס יום השואה הרשמי המתקיים ביד ושם, למרות שהוא מוגדר כאחד מסמלי השלטון בשל תפקידו כשר החוץ והעובדה שהוא יהפוך, על פי ההסכם הקואליציוני עם בנט, לראש ממשלה בעוד שנה ושלושה חודשים.

מיכאל שמש מדווח ב’כאן חדשות’ כי לפיד, למרות שתפקידו מחייב זאת ועל אף שהוזמן נעדר השנה פעם נוספת מהטקס הרשמי לציון יום השואה והגבורה.

בסביבתו של לפיד תירצו את היעדרותו בנימוק כי “הוא הקליט מראש נאום ששודר בכמה טקסים”. עם זאת, מיכאל שמש מציין כי לא ציינו מתי הנאומים הוקלטו.

יו”ר יד ושם דני דיין אמר לדב גילהר בכאן רשת ב בתגובה כי “לפיד הוזמן כמו יתר השרים, לא יודע למה הוא לא הגיע אבל בטוח שיש לו סיבה טובה”.

יצוין כי שנה שעברה הוא גם לא נכח, למרות שהיה יו”ר האופוזיציה – תפקיד ממלכתי המוגדר אף הוא כאחד מסמלי השלטון. אז הוא נעדר כי נסע לחופשה פרטית בארצות הברית. בהמשך אמר כי מדובר היה בטעות, אך השנה שוב חזר על הטעות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יתכן מאד שהוא כן היה . . .
    28/04/2022 12:24
    טומי אבו קארג'
  1. אורח כבוד בסעודת איפטאר כלשהי