בנט כבר לא יחגוג ב’וולט’ על חשבוננו: ישלם על הארוחות מכיסו

בעקבות הסערה סביב הוצאות המזון הגבוהות בבית ראש הממשלה, בנט פרסם הודעה ובה אמר כי למרות שההתנהלות בעניין הייתה בהתאם לנהלים, "אני ער לתחושה שנוצרה בציבור" ומהיום הוא ישלם עליהם מכיסו הפרטי
חרדים 10
כ"ו ניסן התשפ"ב / 27.04.2022 09:29

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (רביעי) כי מעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבונו הפרטי, וזאת אחרי הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות התחקיר של אילה חסון בחדשות 13, שחשפה כי בנט רוכש מזון בסכומים של עשרות אלפי ש”ח בחודש עבור המשפחה, מכספי הציבור.

בהודעה שפרסם כתב בנט, “תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד. להיפך – זו זכות. למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור”.

“לכן, הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי”. בנט הוסיף, “אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות”.

מוקדם יותר השבוע פרסם בנט את הוצאות מעון ראש הממשלה כיום ובתקופת נתניהו, וערך השוואה שלטענת אנשי נתניהו אינה נכונה, ולפיה ההוצאות כיום קטנות מכפי שהיו בתקופת נתניהו.

“יש כאן מהלך לצייר את כולם כמושחתים, אבל אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר. המספרים לפניכם. ההוצאות של בית ראש הממשלה פחתו באופן דרמטי בתקופתי. הניסיונות להציג אותי כנהנתן פשוט מצחיקים. אני כאן כדי לעבוד ולשרת את עם ישראל”, כתב בנט.

ממפלגת הליכוד נמסר אז בתגובה: “כשהממשלה שלו קורסת – בנט יורד מהפסים ותוקף בשקרים ובהשמצות את רעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו. כראש ממשלה, גם כשהיה נתון למסע רדיפה והשמצות אכזרי נגדו ונגד משפחתו במשך למעלה מ-20 שנה, נתניהו לא הוציא תגובה כזו שמסיתה נגד ילדיו או רעייתו של יריב פוליטי”.

“בנט ירד לשפל המדרגה. הוא איבד את העשתונות בגלל תחקיר אחד של עיתונאית שעשתה את עבודתה נאמנה וביקרה את הממשלה. כנראה שהוא התרגל רק לתקשורת מלטפת. שום פוסט שקרי ובכייני לא יסביר מדוע בנט החליט לבזבז 50 מיליון שקלים מכיסם של אזרחי ישראל על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה – ללא אישור ובניגוד לחוק”.

“יואיל בנט לפתוח את ביתו לציבור כדי שכולם יוכלו לראות את היקף השיפוצים, עבודת הנגרות, המרתף החדש, הפרקטים, המסכים ועוד – דבר שמשפחת נתניהו מעולם לא עשתה בביתה הפרטי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנט
    27/04/2022 09:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עכשיו ההוצאות ירדו ל 0

  2. יופי כי הסנטר הכפול הזה כבר לא לעניין!!! דיאטה
    27/04/2022 10:44
    מישהי
  3. דיאטה עכשיו