העיתונאי כינה את בנט ‘נוכל’ – ומיהר לפרסם הבהרה

כתב העיתון 'ישראל היום' אריאל כהנא: "לצערנו ראש ממשלתנו מתגלה, לא נעים לי להגיד, כנוכל" • היום כתב: "אני חוזר בי מהמילה הזו, פשוט משום שכך לא מדברים, ומבקש מכל מי שציטט את דבריי לפרסם את ההבהרה"
חרדים 10
כ"ו ניסן התשפ"ב / 27.04.2022 07:46

עיתונאי “ישראל היום” אריאל כהנא אמר אתמול בראיון ל”גלי ישראל” כי ראש הממשלה נפתלי בנט הוא, כלשונו, נוכל. הבוקר (רביעי) הוא פרסם הבהרה.

במהלך הראיון אמר כהנא: “אנחנו אנשים מספיק מבוגרים כדי לדעת לצערנו מזמן שזה שאדם יש לו או אין לו כיפה על הראש לא מעיד על ההתנהגות שלו שום דבר. אבל אתה שואל אותי האם כאדם דתי יש לי ציפיות מאנשים דתיים שהם יתנהגו יותר טוב מאחרים? התשובה היא בוודאי שכן”.

“אבל פה אתה רואה שיש לך את עמיחי שיקלי, שמסתובב בלי כיפה ואתה רואה אדם ישר, פוליטיקאי ישר וערכי ומחנך ומהאנשים שמחר הייתי שולח את הילד שלי ללמוד אצלו”, ציין. “ולעומת זאת לצערנו ראש ממשלתנו שמתגלה, לא נעים לי להגיד, נוכל. לא נעים לי להגיד את זה”.

הבוקר, כאמור, הוא פרסם הבהרה: “אתמול, בלהט ראיון מסוים, השתמשתי במילה שלא צריכה הייתה להיאמר כלפי ראש הממשלה בנט, שאף שצוטטה במספר כלי תקשורת. אני חוזר בי מהמילה הזו, פשוט משום שכך לא מדברים, ומבקש מכל מי שציטט את דבריי לפרסם את ההבהרה. תודה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה שדעותיו של שירלי מתאימות לדעותיך לא עושה את שירלי אדם ישר ולהיפך .
    29/04/2022 11:55
    סתם אחד
  1. ככלל , שיקלי ובסלמן חושבים שהם נבחרו על בסיס דעותיהם , ואם משהו לא מתאים להם , או גרוע מזה , חושבים שישרת אותם בעתיד אז אפשר לעזוב וללכת למקום אחר .

    חברים , אתם נבחרי ציבור שנבחרו במסגרת מפלגה . אתם לא בשוק הפרטי שאם מקום העבודה לא נראה לכם , עוברים למקום אחר .

  2. בנט נוכל נוכללללללללללללללללללללללללללללללללל
    01/05/2022 14:32
    יודי 1
  3. כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בנט נוכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל