“גרמה לפיגוע תדמיתי”: ביקורת ב’ימינה’ על היועצת של נפתלי בנט

גורמים בימינה תוקפים את היועצת המדינית שמרית מאיר, שהתערבה במשבר והייתה אחראית לפרסום נתונים פנימיים של משרד רה"מ על ההוצאות של בנט ונתניהו • הליכוד: "כשהממשלה שלו קורסת – בנט יורד מהפסים ותוקף בשקרים ובהשמצות את רעייתו וילדיו של נתניהו"
אריה ריבקינד
כ"ד ניסן התשפ"ב / 24.04.2022 21:00

המתיחות בלשכת בנט: גורמים ב’ימינה’ תוקפים הערב (ראשון) את היועצת המדינית שמרית מאיר, על שהתערבה במשבר ההוצאות של בית משפחת בנט ברעננה, והייתה אחראית לפרסום נתונים פנימיים של משרד ראש הממשלה על ההוצאות של בנט ונתניהו.

לפי הדיווח של מיכאל שמש ב’כאן חדשות’, אותם גורמים טוענים כי היועצת גרמה ל״פיגוע תדמיתי״ לבנט.

לאחר הטענות שהושמעו מכיוונה של מפלגת הליכוד על פרסום ההשוואה בין ההוצאות של משפחת נתניהו בזמן כהונתו כראש הממשלה, לבין ההוצאות של משפחת בנט, ראש הממשלה איבד עשותונות והשתלח בעמוד הפייסבוק שלו: “אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר”.

בליכוד הגיבו להסבר שפרסם  בנט על ההוצאות של בני משפחתו במעונו ברעננה:

“כשהממשלה שלו קורסת – בנט יורד מהפסים ותוקף בשקרים ובהשמצות את רעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

“כראש ממשלה, גם כשהיה נתון למסע רדיפה והשמצות אכזרי נגדו ונגד משפחתו במשך למעלה מ-20 שנה, נתניהו לא הוציא תגובה כזו שמסיתה נגד ילדיו או רעייתו של יריב פוליטי”.

עוד תקפו בליכוד: “בנט ירד לשפל המדרגה. הוא איבד את העשתונות בגלל תחקיר אחד של עיתונאית שעשתה את עבודתה נאמנה וביקרה את הממשלה. כנראה שהוא התרגל רק לתקשורת מלטפת. שום פוסט שקרי ובכייני לא יסביר מדוע בנט החליט לבזבז 50 מיליון שקלים מכיסם של אזרחי ישראל על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה – ללא אישור ובניגוד לחוק.

“יואיל בנט לפתוח את ביתו לציבור כדי שכולם יוכלו לראות את היקף השיפוצים, עבודת הנגרות, המרתף החדש, הפרקטים, המסכים ועוד – דבר שמשפחת נתניהו מעולם לא עשתה בביתה הפרטי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות