מסתמן: תיק ‘ההצבעה הכפולה’ של אביר קארה ייסגר • קרעי: שחיתות

המשטרה סיימה את חקירתה בנוגע לחשדות להצבעה כפולה של סגן השר קארה והעבירה את התיק לפרקליטות • גורמים במערכת המשפט: התיק לא יבשיל לכדי כתב אישום
חרדים 10
כ"ג ניסן התשפ"ב / 24.04.2022 15:15

המשטרה סיימה את חקירת החשד להצבעה כפולה במליאת הכנסת של סגן השר מימינה אביר קארה – והעבירה את התיק להכרעת פרקליטות המדינה.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

גורמים במערכת המשפט העריכו בשיחה עם ynet, כי התיק לא יבשיל לכדי כתב אישום – וייסגר.

ח”כ שלמה קרעי התייחס לאפשרות שהתיק ייסגר וכתב בטוויטר: “אחרי שאביר קארה החליט (והוא החליט) להציל את הממשלה הזו, התיק כמובן נסגר. זה הדיל. זו השחיתות”.

סגן השר אביר קארה, נחקר בתחילת החודש באזהרה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בלוד.

זאת לאחר שבחודש יולי האחרון הצביע ח”כ קארה פעמיים על חלק מהסעיפים בחוק החל”ת של הביטוח הלאומי: ממחשבו במקומו במליאה ומהמחשב של חברתו לסיעה, אז יו”ר הקואליציה ח”כ עידית סילמן.

ח”כ קארה טען להגנתו, בבירור שהתקיים בפני יו”ר הכנסת ח”כ מיקי לוי, כי הצביע בטעות. מיד לאחר מכן ערך יו”ר הכנסת הצבעה חוזרת על הצעת החוק.

אלא שהאופוזיציה במליאה לא הסכימה לעבור לסדר היום על המקרה ואיימה לפנות ולדרוש לפתוח בחקירת משטרה. ח”כ שלמה קרעי אף פנה ליועץ המשפטי לממשלה וקרא לו לפתוח בחקירה נגד סגן השר.

החוקרים אספו את מצלמות האבטחה שתיעדו את ההצבעה הכפולה, ובחודש דצמבר ביצעו גביית עדויות במסגרת החקירה. בין היתר מסרה אז יו”ר הקואליציה עדות בפרשה בפני חוקרי להב 433.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות