נתניהו מעריך: חבר כנסת נוסף יפרוש בשבוע הקרוב מהממשלה

יו"ר האופוזיציה התייחס לעריקה האפשרית בשיחות סגורות עם מקורביו • נתניהו וסמוטריץ' מנהלים מגעים עם אנשי ימינה ותקווה חדשה • סמוטריץ' אמר בימים האחרונים: "אני יכול להגיד בוודאות כי הממשלה סיימה את דרכה"
חרדים 10
כ"ג ניסן התשפ"ב / 24.04.2022 00:37

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מעריך כי קיימת סבירות גבוהה שכבר השבוע יכריז חבר כנסת נוסף משורות הקואליציה על פרישתו ממנה.

לפי דווח ב’ישראל היום’, נתניהו אמר את הדברים בימים האחרונים לכמה ממקורביו בשיחות סגורות.

על פי הדיווח, באופוזיציה מרכזים מאמצים כי ההכרזה תהיה כבר השבוע ועוד לפני כינוס ועדת הכנסת שאמורה לקיים דיון על הכרזת חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מסיעת ימינה – דיון שעל פי דיווחים יוחרם על ידי רע”ם.

יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ אמר בימים האחרונים: “אני יודע על אנשים בוודאות. אני לא אכנס לשמות אבל אני יכול להגיד בוודאות כי הממשלה סיימה את דרכה”.

בשבוע שעבר אמר חבר הכנסת אופיר אקוניס: “בשבוע הבא אמורה לצאת הודעה שתרעיד את הקואליציה והם יאבדו גם את השיוויון שיש להם כעת בכנסת”.

לפי הדיווח ב’ישראל היום’, הערכה היא כי מקיימים מגעים אינטנסיביים בין גורמים באופוזיציה, ובהם נתניהו וסמוטריץ’, לבין חברי כנסת מסיעות ימינה ותקווה חדשה מתוך כוונה להביא לפרישה נוספת משורות הקואליציה ולהביא לכך שלאופוזיציה יהיה רוב פרלמנטרי – מה שיאיץ את סיכויי הפלת הממשלה בקרוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות