החרדי מביתר שניצל מלינץ I ”קיבל אבן בראש, חנקו. הוא בטראומה’

שיע וייץ, תושב העיר החרדית ביתר עילית, נכנס אתמול לכפר חוסאן הסמוך - והותקף בידי פורעים ערבים שהכו אותו וזרקו עליו אבנים • חברו: "הוא עשה מעשה תמים, בעל הקיוסק ניסה לחלץ אותו אבל לא נתנו לו" • "בהחלטה של רגע הוא החליט לנטוש את האוטו ולברוח, זה מה שהציל אותו"
חרדים 10
י"ג ניסן התשפ"ב / 14.04.2022 10:41

שיע וייץ, תושב ביתר עילית, ניצל אמש מניסיון לינץ’ בכפר חוסאן, הממוקם ליד העיר החרדית, ואושפז בבית חולים במצב קל.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

וייץ נכנס לקנות בקיוסק בכניסה לעיר וכשהוא היה מחוץ לרכב – פורעים ערבים החלו ליידות לכיוונו אבנים ולהכות אותו. הוא הצליח להשתחרר מהם ולהימלט בריצה – ובכך הציל את חייו.

חברו של וייץ סיפר הבוקר (חמישי) לחדשות 12: “הוא נכנס לקנות בקיוסק בכניסה לכפר חוסאן, כמו שעושים הרבה תושבי ביתר עילית. כשהוא יצא מהרכב – החלו פורעים ערבים לזרוק אבנים לכיוונו. הוא ניסה להימלט ואז הגיעה קבוצה שהחלה להכות אותו.

“הוא הצליח להשתחרר מהם ונמלט מהכפר, משם התקשר למשטרה. הוא נמלט בריצה, הם רדפו אחריו קצת וזרקו אבנים. הוא בטראומה קצת. הוא עשה מעשה תמים, בעל הקיוסק ניסה לחלץ אותו אבל לא נתנו לו. הוא קיבל אבן בראש, עכשיו אנחנו לקראת שחרור מהמיון. בהחלטה של רגע הוא החליט לנטוש את האוטו ולברוח, זה מה שהציל אותו”.

בשיחה עם אתר ‘וואלה’, אמר החבר: “הוא נכנס לכפר לקנות סיגריות בקיוסק, ופורעים ערבים התחילו לזרוק סלעים לעבר האוטו. הוא ניסה לחלץ את עצמו ולברוח. התחילו להכות אותו, אחד מהם חנק אותו.

“איכשהו הוא ברח, אבל תוך כדי ריצה הוא ספג אבנים וסלעים בכל חלקי גופו. הוא התקשר למשטרה במהלך המנוסה וניידת שהמתינה לו בצידי הכפר אספה אותו, הוא פונה לבית חולים לבדיקות”.

בתיעוד שהתפרסם מהתקרית נראים הפורעים הערבים כשהם זורקים אבנים וחפצים על הרכב. בתיעוד נוסף נראים הצעירים עומדים בסמוך לרכב לאחר שהציתו אותו.

בעקבות האירוע החמור, ראש העיר מאיר רובינשטיין זעק בוידאו שפרסם לתושבים: ״תפסיקו להיכנס לכפר חוסאן. עד מתי נדבר לקיר? פנינו. ביקשתי. הפצרנו. תושב העיר ניצל בעור שיניו מלינץ’, ממוות, בנס. פשוט בנס. מתי תבינו את זה? תפסיקו להסתובב כאן. תפסיקו להפקיר את החיים שלכם בשביל כמה גרושים. זו סכנת נפשות ופיקוח נפש!”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות