אור אדום, גז פלפל, וחפץ חד: מרדף מהסרטים בב”ב בגלל צ’קים מזויפים

שני חשודים התייצבו בצ'יינג' עם צ'קים מזויפים על סך עשרות אלפי שקלים • לאחר שזוהו - החלו להימלט ברכב • אחד מהם נתפס בתום מרדף רגלי • אחרי שנלכד: עשרות תלונות על צ'קים מזויפים, על סך מאות אלפי שקלים
חיים טוויל
י"ב ניסן התשפ"ב / 13.04.2022 19:54

מכת הזיופים בבני ברק עלתה שלב: שני חשודים ביקשו לפרוע בצ’יינג’ צ’קים מזויפים על סך עשרות אלפי שקלים ולאחר שזוהו – החלו להימלט באמצעות רכב. אחד מהם נתפס בתום מרדף.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

אמש (שלישי), בסביבות השעה 20:00, התקבל דיווח במוקד ‘השומרים’ מבעל צ’יינג’ מוכר בעיר, על ששני חשודים שהגיעו שלשום לפרוע צ’ק על סך 7500 ש”ח שהתברר כמזויף – חזרו שוב, בניסיון לפרוע צ’ק נוסף.

בעל הצ’יינג’ התבקש על ידי המוקדן לעכב את החשודים באמתלות שונות, עד להגעת מתנדבי ‘השומרים’ לזירה.

בשלב מסוים החשוד הבין שעלו על עקבותיו, קרע מספר צ’קים מזויפים – והחל בבריחה יחד עם חברו התצפיתן לכיוון רכבם, שחנה בסמוך.

המתנדבים שהוזעקו הספיקו להגיע בדיוק בזמן ההימלטות, והחלו במרדף אחר שני החשודים.

במהלך המנוסה החשודים עברו צומת ברמזור אדום ונכנסו חזיתית ברכבו של אחד המתנדבים. הרכב החשוד לא עצר והמשיך במנוסה.

עשרות מתנדבים הצטרפו למרדף והצליחו לעכב את רכבם של החשודים שפרקו מהרכב והחלו להימלט רגלית.

המתנדבים המשיכו במרדף רגלי, במהלכו אחד החשודים החל לתקוף את המתנדבים עם תרסיס גז פלפל, ואף פצע אותם באמצעות חפץ ברזל חד.

לאחר מספר דקות של מרדף, שהמשיך לתוך רמת גן – הצליחו המתנדבים להניח את ידיהם על החשוד העיקרי ולעכב אותו, עד להגעת כוחות המשטרה.

חלק מהצ’קים וזירת המרדף. צילום: דוברות השומרים

על החשוד נתפס צ’ק מזויף נוסף על סך עשרת אלפים שקלים ואלפי שקלים במזומן, ככל הנראה לאחר שהספיק לפרוט צ’ק מזויף בצ’יינג’ אחר בעיר.

לאחר שהחלו להתפרסם דיווחים על תפיסת החשוד – התקבלו במוקד ‘השומרים’ עד כה עשרות תלונות על צ’קים מזויפים, על סך מאות אלפי שקלים.

בארגון ‘השומרים’ מבקשים מתושבים ובעלי חנויות שנפלו עם צ’קים מזויפים, לדווח בהקדם למוקד הארגון, דבר שיסייע מאוד להמשך החקירה ומניעת מקרים נוספים מהסוג הזה

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות