אימה בערב שבת ברחובות לייקווד: חטף רכב, דרס ודקר ארבעה חרדים

דיון מארש, בן 27 מהעיירה מנצ'סטר בניו ג'רזי, מואשם בשלושה סעיפים של ניסיון רצח, חטיפת רכב, החזקת נשק למטרה בלתי חוקי ועוד - לאחר מסע אימה ברחובות העיר לייקווד הוא חטף רכב מחרדי, דרס שניים ודקר הולך רגל • שלושה מהפצועים במצב קשה
נתן פרל
ט' ניסן התשפ"ב / 10.04.2022 09:27

דיון מארש, בן 27 מהעיירה מנצ’סטר בניו ג’רזי, מואשם בשלושה סעיפים של ניסיון רצח, חטיפת רכב, החזקת נשק למטרה בלתי חוקית, החזקת נשק בלתי חוקית ושלושה סעיפי הפחדה על רקע שנאה, בגין שורה של פשעים אלימים שהתרחשו ביום שישי אחר הצהריים בעיר לייקווד, כאשר פגע בארבעה חרדים בעת שחטף רכב, פגע בהולכי רגל ודקר אדם בחזהו. כך דיווח Lakewood Alerts.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

לפחות שלושה חרדים אושפזו במצב קשה בעקבות התקיפה.

משרד ה-FBI בניו ג’רזי הודיע כי הוא עוקב מקרוב אחר החקירה, ויהיה מעורב אם ייקבע כי החשוד הפר את החוקים הפדרליים.

מארש,  שיצא למסע פשע אלים והשאיר את הקהילה היהודית בלייקווד מבועתת, נעצר על ידי הרשויות ביום שישי בלילה בביתו במנצ’סטר.

מסע הפשע החל ביום שישי, בשעה 13:15 לערך, אז הוזעקו שוטרים ממשטרת לייקווד לאזור מרטין לותר קינג דרייב ורחוב פיין בעקבות דיווח על חטיפת רכב.

החשוד ניגש למכונית טויוטה קאמרי משנת 2016, שלף החוצה את הנהג החרדי מהרכב, היכה אותו שוב ושוב בפניו ונמלט מהאזור עם הרכב. הפצוע  פונה על ידי הצלה לבית החולים.

מהקורה עלה כי מארש ניסה קודם לכן לחטוף רכב אחר בו נהג חרדי, אך ללא הצלחה.

בשעה 18:00 לערך, קיבלה משטרת לייקווד דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב באזור סנטרל אווניו ושדרת קרלטון. השוטרים שהגיעו לזירה גילו שחרדי נפגע מרכב בצבע כהה. הפצוע הועבר על ידי הצלה לבית חולים, שם הוגדר מצבו קשה אך יציב.

בסביבות השעה 18:55, שוטרי משטרת לייקווד הגיבו לקריאת שהגיעה למוקד 911 על דקירה בסביבת פיין סירקל דרייב וכביש לייקווד. השוטרים גילו קורבן חרדי עם פצע דקירה בחזהו. הפצוע הועבר על ידי הצלה לבית חולים, שם הוגדר מצבו קשה אך יציב.

בסביבות השעה 20:20, שוטרים ממשטרת העיר ג’קסון הוזעקו לזירה בה הולך רגל חרדי  נפגע מרכב באזור בית המשפט גלסי. השוטרים קבעו כי הקורבן נפגע מאותו רכב שנחטף בלייקווד מוקדם יותר באותו היום. הפצוע הועבר לבית חולים במצב קשה אך יציב.

חקירה שנערכה על ידי משרד התובע של מחוז אושן, יחידת הפשע העיקרית ומשטרת לייקווד, העלתה כי מארש היה אחראי לכל המעשים הפליליים הללו.

עוד באותו לילה בלשים פשטו על ביתו של מארש בעיר מנצ’סטר ועצרו אותו ללא התנגדות.

התובע המקומי אמר: “החקירה שלנו מגלה כי המעשים הפליליים הללו בוצעו במהלך יום אתמול עד שעות הערב המוקדמות, וכי מארש פעל לבדו ולא בשיתוף עם אף אחד אחר. אני אסיר תודה על מאמצי שיתוף הפעולה של כל שוטר ובלש שעבדו במהירות כדי לזהות את מארש ולהביאו למעצר ללא פגיעה נוספת באיש. עבודה אדירה של כל המעורבים”.

כעת נחקר האם המעשים בוצעו על רגע אנטישמי, שכן כל הנפגעים היו חרדים.

“האשמות על פשע שנאה התעוררו על רקע הצהרות שהשמיע מארש לבלשים”, אמר בריאן הנטנבורג, דובר משרד התובע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות