נרצח שלישי בפיגוע: ברק לופן הי”ד בן 35 אב ל-3 מגבעת שמואל

ברק לופן הי"ד נורה אתמול בפיגוע הירי בת"א ונפצע אנוש • הרופאים נאבקו על חייו במשך שעות ארוכות, אולם למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו • הותיר אחריו את רעייתו ו-3 ילדים • משפחתו ספדה: "היה בעל ואב למופת. ספורטאי בכל רמח אבריו" • לופן הוא הנרצח השלישי בפיגוע
חיים טוויל
ז' ניסן התשפ"ב / 08.04.2022 17:16

בבית החולים איכילוב בתל אביב נפטר אחר הצהרים (שישי) ברק לופן הי”ד, בן 35, נשוי לדנה ואב לשלושה ילדים, תושב גבעת שמואל.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

הוא גדל בקיבוץ גינוסר.

ברק נפצע אנושות בפיגוע הרצחני אמש  ברחוב דיזינגוף, וחרף מאמצי הרופאים, נקבע מותו ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

משפחתו של ברק מסרה: “ברק אהובינו, נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר, בעל ואב למופת. ספורטאי בכל רמח אבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד”.

ברק הותיר אחריו הורים, שני אחים ואחות. אישה ושלושה ילדים. משפחה גדולה וחברים רבים.

הלוויה תיערך בגנוסר.

שני הנרצחים הנוספים בפיגוע הם תומר מורד ואיתם מגיני הי”ד מכפר סבא.

מהמועצה האזורית עמק הירדן נמסר: המועצה האזורית עמק הירדן והעומד בראשה ראש המועצה עידן גרינבאום מרכינים ראש בכאב גדול ומשתתפים בצערם הכבד של משפחת לופן ושל כל קיבוץ גינוסר כולו.

ברק אשר נפצע אנושות בפיגוע הטרור בתל אביב והלך לעולמו לאחר מאבק קשה על חייו בשעות האחרונות, הותיר מאחוריו משפחה אוהבת ועמק שלם כואב. יהי זכרו היקר ברוך.

ברק ז”ל (35) בן עמק הירדן, התגורר בשנים האחרונות בגבעת שמואל, נשוי+3. נכדם של מייסדי קיבוץ גינוסר, ספורטאי בכל רמ”ח איבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. משפחתו המורחבת הינה משפחה וותיקה בגינוסר, אהובה ומוערכת.

מאז היוודע הבשורה המועצה מלווה את המשפחה והקיבוץ ומעניקה להם את כל הסיוע הנדרש. ביום שובר לב שכזה אנו משתתפים בצערם של כלל משפחות הנרצחים ומייחלים להחלמת הפצועים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות