חברת הקואליציה של בנט: תומכת בתשלום למשפחות מחבלים

ח"כ גבי לסקי הביעה תמיכה בתשלומים של הרשות למחבלים רוצחים בליכוד תקפו: "אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לכך שהממשלה החלשה של בנט לא מסוגלת לנצח את הטרור" • עמית סגל: דחוף לה שילדי הרוצחים יקבלו מאבו מאזן כסף. אין גבול" • אחרי המהומה שיצרה - חזרה בה
אריה ריבקינד
ז' ניסן התשפ"ב / 08.04.2022 15:25

אחרי שבנט החזיר את השמאל למרכז הבמה: חברת הקואליציה גבי לסקי ממרצ תומכת בתשלום של אבו מאזן למשפחות של מחבלים שרוצחים אזרחים ישראלים.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

“אתה יודע את העמדה שלי. אנחנו צריכים להסתכל על הזכויות באופן כולל”,  אמרה לזאב קם ב’כאן חדשות’. “צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה. אני יודעת שלאנשים קשה להם לשמוע את זה אבל זו האמת. אני נגד ענישה קולקטיבית כמו הריסת בתים וצווים מנהליים”.

לסקי כיהנה בעבר כמזכ”לית ‘שלום עכשיו’.

בליכוד הגיבו: “שעות ספורות אחרי הפיגוע הנורא בתל אביב, חברת הקואליציה של בנט מביעה תמיכה בתשלומים של הרשות הפלסטינית למחבלים. אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לכך שהממשלה החלשה של בנט לא מסוגלת לנצח את הטרור, הוא קיבל אותה שוב היום”.

שר המשפטים גדעון סער הגיב: “דבריה של ח״כ לסקי חמורים, חסרי אחריות ומנוגדים לחלוטין לעמדת הממשלה. תגמול מחבלים ובני משפחותיהם ע״י הרשות הפלסטינית בשל מעשיהם הנפשעים מעודד טרור”.

השר יועז הנדל הגיב: “דבריה של ח”כ לסקי חמורים, חסרי אחריות ומנוגדים לחלוטין לעמדת הממשלה. תגמול מחבלים ובני משפחותיהם על ידי הרשות הפלסטינית בשל מעשיהם הנפשעים מעודד טרור”.

פרשן חדשות 12 עמית סגל צייץ: “לגבי לסקי לא אכפת משום מה מכך שילדי הרוגי תאונות הדרכים הפלסטיניים לא מקבלים קצבה. דחוף לה שילדי הרוצחים יקבלו מאבו מאזן כסף. אין גבול”.

העיתונאי אטילה שומפלבי מאתר Ynet, המזוהה עם השמאל: “מטורף לשמוע את ח”כ גבי לסקי היום דואגת למחבלים. זה שמאל מתאבד קיצוני, חסר אחריות וחסר גבולות. שמאל מביש. זו בושה וחרפה, והגברת הזאת במו ידיה יכולה לרשום לעצמה וי על עוד מסמר בארון הקבורה של הממשלה הזו. השמאל ההזוי הזה מחזיר את הביביזם לשלטון. בלתי נתפס. מביישת את התואר חברת כנסת”.

אחרי הסערה שעוררה, פרסמה לסקי בטוויטר שלה: “האמירה שלי לא הייתה במקום ולא הצדיקה ולו לרגע את הטרור הנפשע ואני מתנצלת עליה. אני מגנה באופן חד משמעי את הפיגוע המזוויע אתמול. משתתפת בצערן של המשפחות ושולחת תנחומים למשפחות. אין פה ויכוח על בעד ונגד הטרור, כי אומרת באופן חד משמעי שיש להלחם כנגדו ויש לעשות הכל כדי להבטיח בטחון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מר"ץ
    08/04/2022 16:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תמשיכי עם השטויות ההזויות,נקווה שתפני גב לחברים שלך מעזה הם יתקעו בך סכין והילדים שלהם יקבלו קצבה. לא יעזור לך כלום בשבילם את יהודיה! בשבילנו את מחבלת עם ת”ז כחולה בדיוק כמו המחבלים מאום אל פחם…