סגל: להתייחס ברצינות לשינוי הכיוון • דרעי: טובלים ומרצ בידם

העימות על החמץ בבתי החולים הפרשן הפוליטי עמית סגל על האיום של עידית סילמן נגד ניצן הורוביץ: "חומר הנפץ של הקואליציה הזו. אם דווקא יו"ר הקואליציה מאותתת על קו אדום, כדאי להמשיך ולעקוב" • עיתונאי: "מתחייב לאכול שנה שלימה מצות, אם עידית סילמן תממש את האיום"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התשפ"ב / 03.04.2022 15:40

החמץ בבתי החולים בחג הפסח: הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מציע היום (ראשון) להתייחס ברצינות לאיומיה של יו”ר הקואליציה עידית סילמן על שר הבריאות ניצן הורוביץ.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

סגל כתב בחשבון הטלגרם שלו: “מציע להתייחס ברצינות לשינוי הכיוון הזה, נושאי דת ומדינה הם חומר הנפץ של הקואליציה הזו, ואם דווקא יו”ר הקואליציה שאמורה לתחזק אותה מאותתת על קו אדום, כדאי להמשיך ולעקוב”.

יו”ר ש”ס אריה דרעי לא התרשם מהאיומים: “היזהרו מן הצבועים. אלו שהקימו בקולות המחנה הלאומי את הממשלה האנטי יהודית ביותר, הפועלת להכנסת חמץ בפסח בבתי חולים, מנסים להרגיע את מצפונם עם מס שפתיים ריק מתוכן. טובלים ומרצ בידם”.

איש התקשורת ינון מגל צייץ: “עידית סילמן מאיימת על הקואליציה, זה כמו שאבו מאזן מגנה בחריפות”. אחר כך הוסיף ולגלג: “אם סילמן היתה מוסיפה לאיום הצהרה מפורשת וחתימה על נייר בשידור חי בערוץ 14 הייתי מאמין”.

יקי אדמקר, כתב כתב כנסת וחרדים בוואלה, כתב: “מתחייב לאכול שנה שלימה מצות אם עידית סילמן תממש את האיום נגד ניצן הורביץ. תעשו לי טובה”.

בעקבות דברי סילמן, ח”כ משה ארבל מש”ס פנה לח”כ ניר אורבך, יו”ר ועדת הכנסת, וביקש לכנס את ועדת הכנסת לדיון: “לאור הערותיה של יו”ר הקואליציה ח”כ סילמן בדבר הצורך להבטיח שלא יוכנס חמץ לבתי החולים בפסח, אני מבקש שוועדת הכנסת תתכנס בדחיפות לדון בפתרונות חוקיים למנוע פגיעה בכשרות בתי החולים בפסח”, אמר ארבל.

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס: “אחרי הצהרת עידית סילמן: או שהורביץ לא שר הבריאות יותר. או שאין חמץ בבתי החולים. או שאין ממשלה. או שלאפחד אין מילה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות