הריאיון עם המפקד בימ”מ שנפצע קשה הלילה בחיסול המחבלים • צפו

לפני כחצי שנה פיקד ש' - שנפצע הלילה קשה בקרב עם המחבלים - על המבצע ללכידת שניים מהמחבלים שברחו מכלא גלבוע והגיעו לג'נין, ובריאיון ל'כאן חדשות' סיפר על הלכידה הדרמטית
חיים טוויל
א' ניסן התשפ"ב / 02.04.2022 20:24

סנ”צ ש’, מפקד פלגה בימ”מ, נפצע היום (שבת) קשה במהלך היתקלות עם חוליית המחבלים של הג’יהאד האסלאמי ליד ג’נין.

לפני כחצי שנה פיקד ש’ על המבצע ללכידת שניים מהמחבלים שברחו מכלא גלבוע והגיעו לג’נין. בריאיון שהעניק אז ל’כאן חדשות’ סיפר על הלכידה הדרמטית.

“היינו ערוכים לכניסה לג’נין עם כל המשמעויות של חמושים וההתלהמות” סיפר אז בריאיון סנ”צ ש’ על הפעילות בעיר הפלסטינית המאתגרת. “ציפינו לאירועים קשים יותר”.

עוד סיפר ש’ על אותו ערב: “תוך כדי התדריכים וההתארגנות, אנחנו מקבלים ידיעת זהב. מהר מאוד אנחנו מתדרכים את החבר’ה, מאשרים תוכניות ויוצאים לשטח לטובת סגירת האיתור ומעצר האסירים הנמלטים. ברגע שאנחנו מגיעים למבנה מה שעובר לי בראש זה – ‘הלוואי שהם נמצאים שם ושנסגור איתם מעגל’. האסירים הבינו שאין להם סיכוי, ולא במקרה הם החליטו לצאת בצורה קלה וללא לחימה”.

סנ”צ ש’, לוחם ומפקד ותיק ומעוטר ביחידה, השתתף בעשרות פעילויות וסיכולים משמעותיים שמנעו פיגועים רבים, לרבות לכידות המחבלים שרצחו את דביר שורק ולכידת המחבלים שברחו מכלא גלבוע.

המפכ”ל יעקב שבתאי ומפקד ימ”מ הגיעו לביקור במחלקה לטיפול נמרץ ברמב”ם שבה מטופל המפקד.

בפעילות של ימ”מ, צה”ל ושב”כ, הלילה ליד ג’נין, חוסלו שלושה מחבלים של הג’יהאד האסלאמי. כמה שעות לאחר מכן, נתפס חבר רביעי בחולייה, בפעילות חריגה לאור יום בכפר שוויכה שבאזור טולכרם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות